|
Právě je 364 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120844908 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti.
Vloženo Úterý, 26. červenec 2022 @ 19:38:37 CEST Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100
- 1.
Korintským 4, 9Skoro se mi zdá, že nás apoštoly Bůh určil na
poslední místo, jako vydané na smrt; stali jsme se divadlem světu, andělům
i lidem.
Nedávno jsem u věřících slyšel podobnou větu, ale tentokrát
aplikovanou na křesťany dneška. V tom případě hrajeme ve vesmíru a světu
divadlo, kdy jde o tragikomedii. Křesťanské národy válčí mezi sebou, vraždí
se a páchají zlo. Dokonce jsou slovanského původu a mají stejný druh víry. A mnozí křesťané
se přidávají na tu stranu, která byla první napadena. Prý to vyřeší zbraně.
Posílejme zbraně!! Nejednejme o příčinách konfliktu. Nacistické symboly i
nacistická zabijácká minulost nesmí nikoho zajímat. Musí se bojovat zbraněmi a
dál zabíjet. Jednání je nesmysl. To přichází v úvahu až po vítězství. Ale
to je začarovaný kruh. Bojovat tak dlouho, až dojde na atomové zbraně?
Když vidím naše údajně křesťanské politiky, jak jsou lační
války, jsem zděšen tím, co se stalo s křesťanstvím. K čemu jsou
kostely a bohoslužby v nich?
Mám pocit, že křesťané jsou dnes převážně lidé, které
v Krista nevěří. Hrají jen hnusné
divadlo a to už dva tisíce let.
Tohle je divadlo pro svět těch, kteří nevěří v Pána
Ježíše a v Boha.
Kdy však dojde Bohu trpělivost??!!
·
17Podali mu
knihu proroka Izaiáše; otevřel ji a nalezl místo, kde je psáno:
· 18‚Duch
Hospodinův jest nade mnou; proto mne pomazal, abych přinesl chudým radostnou
zvěst; poslal mne, abych vyhlásil zajatcům propuštění a slepým navrácení zraku,
abych propustil zdeptané na svobodu,
· 19abych vyhlásil
léto milosti Hospodinovy.‘
· 20Pak zavřel
knihu, dal ji sluhovi a posadil se; a oči všech v synagóze byly na něj upřeny.
Léto milosti dva tisíce let. Brzy skončí!!!
Co pak bude následovat?
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 26. červenec 2022 @ 20:10:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Mohl bys Františku nějak blíž popsat, či definovat, co to jsou ty tvé "křesťanské národy" ?
/A mnozí křesťané se přidávají na tu stranu, která byla první napadena./
A to je dobře. Tak to má být. Mnohem lepší, než když se křesťané přidávají na stranu agresora. |
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 26. červenec 2022 @ 20:25:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To jsem nevěděl, že máš tak nízké IQ. Třeba časem pochopíš a čas ukáže pravdu, že křestané se spletli. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 26. červenec 2022 @ 20:35:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Zkus odpovědět, na co jsem se ptal.
Křesťané se spletli, když se přidávají na tu stranu, která byla první napadena ?? Opravdu ?? :-) |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Úterý, 26. červenec 2022 @ 21:04:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Křesťané, rozuměj opravdoví, by se měli nekompromisně postavit na stranu pravdy a spravedlnosti. U těch ostatních je to jedno, poněvadž ti se vždy postaví na špatnou stranu (čest výjimkám). |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 26. červenec 2022 @ 21:07:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To si nemyslím. I nekřesťané jsou schopni postavit se na správnou stranu. A není jich zrovna málo. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 27. červenec 2022 @ 07:48:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Křesťané se vždy pletli a pletou pořád. Asi je to tím, že si
na křesťany vždycky jen hráli a nezáleželo na tom, jakého jsou vyznání. Takže to
divadlo světu hraji oni. I Ty, Rosmano, k takovým patříš. Kristus by válku
nepodporoval. Ostatně:
Jan 13,
35 [www.biblenet.cz]Podle toho všichni poznají, že jste moji učedníci, budete-li mít
lásku jedni k druhým.“
To už dávno neplatí. Křesťané se spíš prezentovali jako agresoři.
Je to důkaz, že křesťanství je nefunkční. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 27. červenec 2022 @ 07:54:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo, souhlas.
Ruští křesťané se prezentují jako agresoři. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 27. červenec 2022 @ 08:28:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikoliv Rusové, ale i Ukrajinci jsou zločinci. Převzali
metody Banderovců a ti byli horší než SS. Jen si přiznej pravdu, Poláku.
Podívej se na film Volyň, který vypovídá o povaze Ukrajinců. Je třeba vidět
pravdivý obraz. Oba jsou vzájemní agresoři a důkazem, jak církev spíše přilévá zlo.
Jediný papež dokázal vyjádřit názor, že příčina je na obou stranách. Ostatní křesťané
jen zbabělé mlčí a nechají se ovlivňovat
lživou propagandou. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Středa, 03. srpen 2022 @ 23:37:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když se někdo brání proti agresorovi, není zločinec. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 27. červenec 2022 @ 08:31:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano,
obávám se, že tady u mnohých s odvolávkami na zdravý rozum moc nepochodíš. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 27. červenec 2022 @ 08:40:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jsem si toho vědom, oko :-) |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 27. červenec 2022 @ 10:09:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoji lidovci byli vždy na straně zla proti zdravému rozumu. Chápu tě, že jsi stejný jako ti zrádci národa |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 28. červenec 2022 @ 07:43:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ty máš být, Františku, ten "národ"?
Vždyť ty stále máš rétoriku komunistů z padesátých let!
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 28. červenec 2022 @ 08:12:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Komunistou jsem nikdy nebyl, ale poznal, že mnozí lidé
komunistického myšlení měli lepší charakter a cit, než ti tvoji lidovci, co se paktovali
s fašisty a nyní s ukrajinskými banderovci.
Ostatně, kdo by vás dnes volil? Pánbíčkáři, kteří fandí jen
fašistickému zlu. Proč se tak bojí komunistických myšlenek? Prostě lidovec je
pro mne nebezpečný zrádný člověk. Tak je znám z praktického života. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 29. červenec 2022 @ 07:49:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Komunistou jsi třeba nikdy nebyl, ale takoví lidé, jako ty (co s nimi sympatizovali) jim tím vlastně dělali "křoví" pro jejich zločiny.
Takže mají spoluvinu na jejich zlu, které mohli napáchat právě proto, že lidé jako ty jim v tom nebránili.
I jen mlčet ke zlu je někdy hříchem! |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 08:55:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak mi vysvětli, jak bojovali ti lidovci a jiní pobožné, co po roce 68
vystudovali vysoké školy. To jsou skoro
všichni poslanci za lidovou stranu. Proč mlčeli? Já vím, že po roce 89 najednou
vylezli z ulit a hráli si na hrdiny a že
jsou křestané. Dokonce znám jednoho, co byl předsedou závodní SSM a pak se stal
předsedou lidovců. Jinak normální člověk, s kterým vycházím. Politicky si
nemůžeme rozumět. Není tohle komedie.
Nejhorší situace byla v 50. letech a já mnohé z toho
pochopil až nedávno, když jsme četl romány Karla Ptáčníka. Velice objektivně
popsaný tehdejší stav. Nevím o žádných zločinech komunistů po roce 68. V SSM
jsem na VŠ byl jako jeden z mála, co SSM odmítl, a nic se mi nestalo. Na pokoji
jsem měl vystavenou duchovní literaturu, kterou při kontrole viděl i děkan
fakulty a nic se nestalo. Dokonce tak byly i pašované knížečky, maličká evangelia.
Ostatně mělo smysl bojovat za to, co žijeme dnes, když podporujeme válku a
napětí a neděláme nic pro mír. Všichni jsou podělaní z Ruska, protože ještě ze setrvačnosti v něm
vidí komunistické nebezpečí. Dnes hrozí jiné nebezpečí. Totální převrat všech
hodnot, závislost na šelmě, kterou je USA, odkud k nám jde kulturní zkáza. Nic
nechápeš. Komu Ty dnes děláš křoví? |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 31. červenec 2022 @ 10:50:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To je mi jasné, že toho ještě nevíš hodně!
A že jsi otrokem zcela iracionální nenávisti vůči lidovcům.
Tak, jako i mezi komunisty se občas našli slušní lidé, - přestože komunistická strana byla vládou zločinců - tak i v každé lidské organizaci se najdou lidé různí.
I mezi lidovci se jednotlivě vyskytují křiváci a pleticháři, kterým bych já ruku nepodal. Přesto právě mezi lidovci jsem také poznal i mnohé úžasné kvalitní osobnosti, u kterých jsem poctěn, že mě zahrnují mezi své přátele, i když sám nejsem (a nikdy jsem nebyl) v žádné politické straně.
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 31. červenec 2022 @ 10:56:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neznám žádného lidovce, kterého bych si vážil. Ty, co vidím v TV, mi zcela stačí. A o těch zločinech po roce 68 víš co? |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 29. červenec 2022 @ 23:04:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jenže bolševik je tu nick oko. A rosmano a vota. Ti tři se tu chovají jako bolševici. Ve snaze silou si vynutit jejich názor jako jediný přípustný. Vy, co jste sluhové současného režimu Petra Fialy, jste bolševici. Novodobí bolševici. Vy jste zločinci. Zase instalujete totalitu. Hanba vám! A jste to vy, co kdysi pluli s mainstreamem a děláte to i nyní. Podobně jako generál Pavel, kterého budete volit, vy svině. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 31. červenec 2022 @ 10:53:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi ožralý, či co?
Já že někomu nutím své názory?
Já že někdy plul s mainstreamem? A kdy?
|
]
|
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 26. červenec 2022 @ 23:46:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | 1. Agresor jsou jednoznačně USA (2004, oranžový převrat, 2014 Majdan)
2. Agresor (USA) spustil občanskou válku, podporuje jednu stranu konfliktu. Agresor tam dodává zbraně.
3. Ukrajina, Rusko i Bělorusko jsou jeden národ, mají společné dějiny, píšou azbukou, vyznávají pravoslaví. Rus jako Rus. Různé druhy téhož Rusa.
4. Bojovat se bude do posledního Ukrajince. Nebo dokdy bude agresor (USA) chtít. |
|
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 27. červenec 2022 @ 08:31:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Františku, pokud někdo podporuje válku, zbraně, nenávist, lež, chudobu, beznaděj, strach a jiné podobné "hodnoty", není křesťan. Možná hraje nějaké dívadlo, ale spíše to myslí vážně a slouží tomu, kdo do světa přináší takové "hodnoty".
Je málo hlasů, které volají po jednání, dohodě, spolupráci a je hodně hlasů, které se posmívají dohodě a spolupráci, útočí, snaží se zničit lidi, kteří stojí o dohodu. Takový už je svět.
Musí se bojovat zbraněmi a dál zabíjet. Jednání je nesmysl. To přichází v úvahu až po vítězství. Ale to je začarovaný kruh. Bojovat tak dlouho, až dojde na atomové zbraně?
Mají stejné postoje, jako jeden uživatel na GS. Ten také popisoval svůj život a vyjevoval své nitro, postoje:
Proti takovým pobožným s v i n í m je třeba bojovat. Ty jsi představil Pána Ježíše jako zabijáka mstitele. To je bohužel Tvoje křesťanství, které používají zabijáci na celém světě. Proti takovým je třeba bojovat!!!! Žádná psychická porucha, ale nesmiřitelnost s pobožnými s v i n ě m i takového typu jak Ty.
A takto "jede" už léta. A psal tu ten člověk mnohem horší věci ze svého srdce. Neprojevuje zájem o dohodu. Bojuje stále.
Většinou sám se sebou a projekcemi toho, co si nosí v sobě.
Toník
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 27. červenec 2022 @ 10:07:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, to jsem já. Zažil jsem Tvoje provokace, které jsou
typickou ukázkou ubohosti toho, kdo se chlubí, že má Krista. Toníku, zůstal jsi
stále stejný bez charakteru jako ti, co vedou války. Nemáš cit a inteligenci
jen ke zlu. Nezměnil jsi se.
·
11 [www.biblenet.cz]Kdo
křivdí, ať křivdí dál, kdo je pošpiněn, ať zůstane ve špíně – kdo je
spravedlivý, ať zůstane spravedlivý, kdo je svatý, ať setrvá ve svatosti.
·
1 [www.biblenet.cz]
2 [www.biblenet.cz]Hle,
přijdu brzo, a má odplata se mnou; odplatím každému podle toho, jak jednal.
Nosím v sobě to, co jsem poznal a prožil. A vás křestanské lháře znám až moc dobře.
Kristus vás ani trochu nezměnil. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 27. červenec 2022 @ 19:28:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, vím, že jsi to ty, psal jsi to Gregovi.
Nejen Greg, ale i mnozí další ti tu psalo mnoho k tématu, k tomu, co píšeš ty, v pokoji a ty jsi na ně takto útočil, nadával, urážel, vedl tvou pobožnou válku. Zažil jsem tvoje provokace, vím, že jsi zůstal stále stejný, bez charakteru, jako ti, co vedou války. Kristus vás ani trochu nezměnil. Nemáš cit a inteligenci jen ke zlu, to jsi napsal dobře.
Vím, že si nosíš v sobě stále to stejné - teď třeba píšeš hezky, za pár dnů zase budeš vést tvou pobožnou válku se sprosťárnami, nadávkami, hulvátstvím, jak jsme to u tebe viděli mnohokrát.
Tak když píšeš takový článek, píšeš dobře, trefně - a jako vždy hlavně o sobě.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 27. červenec 2022 @ 22:35:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co jsem psal v článku tak špatného, že jsi musel útočit.
Prostě musíš provokovat. A to chceš druhé poučovat o Kristu? Vždyť křesťané
včetně Tebe i mne děláme Kristu jen ostudu. Křesťanství je druh náboženství,
které nefunguje a je ostudou lidstva. To
je vidět na dnešním životě a válkách. Moje poznání lidí ukazuje na to, co křesťané většinou
jsou. Vždy se přikloní ke zlu. Znám tyhle sekty a děsím se těchto lidí, kteří
si myslí, že mají v sobě Krista a jsou znovuzrození. Jsou mnohem
záludnější než nevěřící. A k těm patříš asi i Ty. Tolik jsem už jich
poznal. Napiš nějakou pravdu o Kristu a Tvé víře. Zatím jen sladká falešná
slova a poučování. Nakonec se nedivím, že jsi asi od víry v Krista odradil
i pana Votu. Stačí vás poznat a je pak jasno.
Tak hraj se svými kumpány a sektáři dál divadlo. Jsem rád,
že jsi se aspoň v mém článku sám poznal a to podpálilo Tvoji averzi a
nenávist ke mně.Podporuj válku věrně se svými falešnými křestany. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 28. červenec 2022 @ 07:46:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku,
kdo s tebou nesouhlasí, není tím hned automaticky i tvým nepřítelem. To jenom ty to tak vnímáš. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 29. červenec 2022 @ 08:23:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Popisoval jsi v článku vaši realitu, že si musel útočit. Rozumím, že prostě musíš provokovat. Popisuješ tedy to, co žiješ.
A ještě se snažíš poučovat druhé. A to chceš druhé poučovat o nějakých kristech? Věřím ti, že děláte ostudu. Chápu, že se vždy přikloníš ke zlu, to jsi tu předvedl mnohokrát. Ale marně se snažíš tvůj stav přehodit na druhé. Vím, že ses v článku poznal a že to podpálilo tvojí nenávist. Chápu tvou situaci.
Křesťanství je druh náboženství, nebo více druhů náboženství, které funguje přesně tak, jako jiná náboženství - Islám, Budhismus, ... Liší se jen v detailech, které si lidi vymýšlí.
Jestli's Votu odradil od víry v jeho řeckého kristaješu, dobře jsi udělal. To je jeden z charakterově nejhorších kristů, co tu kdo za sebe představil. Takový hodně podobný, jako ten kristus na majetek, co je jen pro bohaté a nemá rád chudé. Snad i kristus na sex byl lepší, než ten ješu.
Ale jací nositelé, takoví jejich kristové. Já pak reaguju na to, co ze svého života píšeš.
Věřím ti, že máš všechno tak, jak popisuješ, jako věřím lidem jejich bohy, co jsou na sex a straší za postelí, nebo různé ješu, nebo jako ty tvoje pro bohaté, nebo bohy všelijakých herezí a zatemnění rozumu.
Často je to tak, že si lidé vymýšlí všelijaké bohy, mají z nich strach a vymýšlí si je proto, aby se proti nim bouřili. Když vás to baví a chcete to tak mít, vaše věc. To za vás přeci nebude řešit někdo jiný, pokud nechcete.
Napiš nějakou pravdu o Kristu a Tvé víře.
Taky jsi napsal v příspěvku jednu větu i ke mně. Zajímá tě to?
O mojí víře jsem tu psal často a píšu dodnes. Věřím Bohu a věřím mu rád, mnoho let. Věřím mu všechno, co řekne.
Věřím taky lidem kolem sebe - rodině, manželce, dětem, rodičům. Hodně věřím lidem v církvi, v práci. Věřím i sousedům. A věřím i vám v diskuzi, co popisujete z vašeho života, že píšete vaši realitu.
Psal jsem tu i o Pánu Ježíši Kristu - on mne vykoupil Bohu, díky jemu můj život Bohu patří. Za to jsem taky rád. Zachránil mne v situaci na pokraji smrti, uzdravil mne. Dal mi nový život místo života, který jsem zkazil až na smrt.
Bohu věří i moje děti - teď zrovna jsme na místě, kde Bůh povolal jedno moje dítě, hodně daleko od našeho domova, na návštěvě v církvi, ve které pracuje. A za to jsem Bohu vděčný. A rád sleduju, co Bůh v jejich životě dělá a hlavně - co skrze ně dělá pro další lidi.
Je to lepší sledovat, co dělají děti a odpočívat, než dělat něco sám :-) To je pro mne nová zkušenost.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 08:39:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi propadl vaši letniční sektě a pak si namlouvá, jakého má Krista. To dělají
Amíci a jim podobní v sektách, kteří pak jdou klidně zabíjet jako ten letniční
chlubil v AC po roce 89. Mně to
tehdy stačilo, abych otevřel oči a poznal, kdo jste. Jen se schováváš za
Krista, ale jsi plný zla, absence empatie a citu. Praxe je praxe a já už
takovým Antikristům jako Ty nenaletím. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 31. červenec 2022 @ 07:32:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Františku
Vím, že ty jsi propadl vaší letniční sektě, dokonce jsi psal, že jsi tu vaší letniční sektu tahal někam do školy a hráli jste tam nějaké dívadlo dětem a za to ses pak i snad styděl. Ale to už je snad skoro třicet let, ne? Ale je dobře, že jsi otevřel oči a poznal jsi, kdo jste, že se sice schováváš za krista, ale jsi plný zla, absence empatie a citu. A přitom takovým antikrsitům jako ty nalétáš znovu a znovu v dalších článcích, kdy se tváříš jakoby pobožně....
Já mám jinou zkušenost, než popisuješ ty ze svého života.
V sektě jsem vyrůstal odmala. Když mne pak Bůh na prahu dospělosti zavolal a vzal si můj život, dával jsem si na sekty pak už dobrý pozor, abych nenaletěl. A sektám jsem pak už nikdy nenaletěl, Bůh mne chránil. Potkal jsem se i s tou vaší letniční sektou, ale ani těm jsem nenaletěl, ani jsem neměl důvod, když jsem byl křesťan. A amíky, kteří jdou klidně vraždit, nebo obhajují zločiny a zločince jako ty, ty jsem v té sektě nepotkal vůbec, to jsem zažil prvně až s tebou tady v diskuzích, ani v té vaší letniční sektě ne.
A napíšu ti zase zkušenost ze života, abys měl představu, co proti těm tvým vraždám a válkám, co porád znovu a novu vynášíš, žijí normální lidé.
Byli jsme tu v krásném muzeu nábytku a designu. Několik obrovských budov, které jsou přístupné a obsahují tisíce a tisíce kusů nádherné lidské práce, tvořivosti. A po těch budovách chodily stovky a stovky lidí, a ti lidi zářili jak žárovky, jak byli nadšení. Malí kluci a holky, teenageři, střední třída, babičky a dědečkové. Nadšeně přecházeli od jednoho exponátu k druhému, prohlíželi, povídali si... Několik hodin nadšení a radosti pro lidi.
Postavené a navržené jen tak - pro radost lidem, zadarmo.
Jeli jsme pak i na výlet, šli jsme se projít k jezeru po turistické cestě. Na cestě bylo parno a šli jsme kolem takového staršího statku. A ten majitel tam na tom statku udělal dětské hřiště, prohlídku stájí, ohradu s malými kozami pro děti a záchod a tekoucí vodou.
Jen tak, pro radost těm, co jdou okolo. Zadarmo.
A to jsou zase věci, ke kterým vede lidi Pán Ježíš Kristus. V místech, kde je staletí život, který Pán Ježíš Kristus přinesl lidem.
V tom se liší od "křesťanů", kteří proti sobě válčí a nemají srdce, spíše závidí, berou, a jsou hodně na majetek, hlavně pro sebe.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 31. červenec 2022 @ 09:04:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bohužel ti hodní lidé, kteří, jak píšeš, kteří žijí pro
rodinu, ostatním pomáhají apod. brzy poznají utrpení z atomové války a jinou bídu díky
těm pobožným, co vedou války.
To jsou i pobožní Amíci a jiní navenek pobožní, co přejí válce,
posílají zbraně, dráždí, jako nyní Amíci Čínu.. Pak se modlí, nevím ke komu,
chlubí se Biblí, na kterou přísahají..
Kde to žiješ, že tuhle komedii křestanů, nevnímáš.
Já
nepropadl žádné sektě, protože jsem včas tuhle komedii pochopil.
I Ty žiješ jen
v sektě, která se utěšuje, jak je dobrá.
Normální lidé žiji a neví, že čekají jen na porážku jak dobytče.
Podporují jen zlo a pak se budou divit.
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 02. srpen 2022 @ 09:21:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, nepropadl jsi v sektě, ale žiješ v sektě, která se utěšuje, jak je dobrá. A je vám to k něčemu, že se v té sektě utěšujete, jak je dobrá?
Tak nějak tuším, co je to za sektu, co se v ní utěšujete, jak je dobrá - bude ta sekta mít nejspíš jen jednoho člena a ten člen bude sám sobě papežem a ten papež po svém samozvolení přijal jméno František I spravedlivý.
Je to tak nějak?
Ano, to, co píšu hezkého o lidech, to dělají jak ti, kteří patří Pánu Ježíši, tak lidi, kteří Ježíše ani neznají. To píšeš dobře a k tomu, co zase píšu já, k mému životu.
Bydleli jsme v krásném bytě v prvním patře, nad starými rodiči, byt měl obrovský obývák, terasu, dva krásné pokoje, koupelnu,.... vyráběli si ho ti lidé sami pro sebe, když byli mladí. Když si pak postavili dům vedle, nechávají v něm bydlet docela cizí lidi, jako nás. A to zřejmě nebyli křesťané - podle výzdoby bych to tipoval na nějaké východňáry, nějaký budhismus, hinduismus. Nevyznám se.
Když jsme jeli na výlet za dcerou, když jsme měli vyjet, odešlo nám auto, nešlo rychle opravit. Tak jsme výlet zrušili. Jen jsem se zmínil a místo auta, co jsme neměli, jsme měli dvě další - jedno od křesťana, jedno od nekřesťana. V klidu nám auto půjčili. Jeli jsme půjčeným. Zadarmo, samozřejmě...
O tom je i známý příběh z písma, kdy Pán Ježíš říká: " Neboť jsem hladověl a dali jste mi najíst, žíznil jsem a dali jste mi napít, byl jsem cizincem a ujali jste se mě, byl jsem nahý a oblékli jste mě, byl jsem nemocen a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení a přišli jste za mnou" a ti lidé vůbec netuší, o koho jde, neznali a nepoznali Pána Ježíše. Přesto dělali v životě dobré.
A o tom je život, Františku. Skutečný život. Že člověk jde a dělá dobré. Třeba postaví jeden dům a postaví pak druhý a když má dva domy, jedním domem pomáhá potřebným. A někdo postaví jen jeden dům a pomáhá tím svým vlastním. Někdo postaví muzeum. Někdo udělá u cesty záchod a tekoucí vodu. Někdo udělá třeba jen tu tekoucí vodu, pramínek nebo kouhoutek s vodou, aby se lidi mohli opláchnout.
To je život.
Ty tvoje války, nenávist, neodpuštění, touha po majetku, že někdo má víc, pobožní, co posílají zbraně, chlubení biblí, dráždění, amici, čínani, to není život.
To je smrt.
To u křesťanů nevidím.
Jednoduše proto, že to u křesťanů není.
To popisuješ tvůj život, to co ty žiješ. A marně se to snažíš přeházet na okolí. Ale určitě najdeš lidi, kteří žijí podobné věci, jako ty - teď jsem do diskuze přišel zase noname a hned začal přehazovat na druhé zase svůj život, zjevovat co žije a nosí v sobě. A dělají to tak i další lidé, že přijdou a přehazují na druhé bohy, co jim dělají nachytávky, další zase cizoložství a konkubíny, další zase třeba ješy, další zase svoje hereze, ... Ale ono je to tak, že ty ješy potkáš jen u lidí, co je přináší. Stejně tak boha, co dělá nachytávky, potkáš jen u toho nositele. Stejně tak násilí, války, potkáš zase jen u toho, kdo je přináší. V příspěvcích druhých lidí nejsou.
A v příspěvcích křesťanů už vůbec ne.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 02. srpen 2022 @ 10:17:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty musíš dát najevo, jak je ten druhý špatný. Cizincova sekta je sekta ponižování těch, co vidí pravdu jinak než sám Cizinec. Ty nevidíš pravdu o tom, jací jsou pobožní? Nechceš, že? Děláš z Františka sobce, který nic dobrého neudělal. Chceš, aby byl slepý. Tvoje náboženství je to znám u některých pobožných, pýcha a pýcha a ponižování. To je to zlo, co k nám přišlo po roce 89 z USA. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 02. srpen 2022 @ 18:49:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Rozumím, že musíš dát najevo, jak je ten druhý špatný, proto asi porád vytahuješ ty chorvaty a války a vraždy a kdeco, co přinášíš do diskuze. Tvoje náboženství určitě znám u mnoha pobožných, pýcha a pýcha a ponižování, ponižování těch, co vidí pravdu jinak, to je zlo, co tu bylo i před rokem 89, kdy jsme na takové lidi jako ty naráželi denodenně v komunistickém školství. Na to jsi nepotřeboval američany z USA.
Já mám v tomhle hodně jinou zkušenost, než ty, Františku. Spíše než ponižování těch, co se zabývají zlem mne zajímá to, co lidi dělají dobrého, užitečného, pro druhé lidi. Popisoval jsem ti to - když někdo postaví dům a nechá tam bydlet cizí lidi, když někdo udělá záchody jen tak pro lidi, co jdou okolo, když se někdo modlí za nemocné, jen proto, aby jim pomohl, protože je má rád, cokoliv takového je můj zájem.
O tvoje ponižování a dávání najevo jak je ten druhý špatný zájem nemám. A marně se tvoje postoje snažíš přehodit na druhé - pořád je jasné, že to jsou tvoje postoje.
Ty nevidíš pravdu o tom, jací jsou pobožní?
Vidím, jací jsou pobožní, znám několik pobožných osobně. Jsou většinou jako ti nepobožní - někteří jsou dobří a starají se o druhé, někteří jsou sobci a snaží se jen o sebe. Mám pobožné i v blízkém příbuzenstvu a mám je rád, i když jsou pobožní.
To, jestli je někdo pobožný nebo ne pro mne není rozdíl. To není podstatné.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 02. srpen 2022 @ 20:55:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale vždyť Ty máš v povaze jen ponižování druhých. Zlo,
které sem přišlo po roce 89, je mnohem
horší než to, co bylo před rokem 89. Budeš se
tu pořád prezentovat jako ten, kterému Kristus změnil život. Je to lež a podvod. Zůstal jsi stejný, pyšný, křivý,
falešný, plný nenávisti..jako předtím. Jen umíš kecat. Před rokem 89 jsem na
takové zlé lidi, jako v dnešní době nenarážel. I když jsme žili chudě,
byla to krásná doba. To jsme mohli mít ještě naději, že někdy bud líp. Pak jsem
poznal, že křesťané jsou jen zbabělí poskoci západní propagandy. Teď už žádná
naděje není. Křesťanství je zničené. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 03. srpen 2022 @ 07:52:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, ale to už popisuješ z tvého života pořád dokola to stejné. Chápu, že to skutečně žiješ. Rozumím, že máš v povaze ponižování druhých. Muselo být neštěstí dostat se k tobě do třídy. Zůstal jsi stejný, pyšný, křivý, falešný, plný nenávisti, jen se stářím se to horší, víc útočíš a kopeš kolem sebe, do každého, kdo ti píše. Jen umíš kecat. Narážel jsem na takové lidi jako ty před rokem 89 hodně, zvláště ve školství, v politice. Teď už tolik ne. Rozumím, že jste zbabělí poskoci západní propagandy a že máš zničené křesťanství, co tě nezměnilo. Je to tvůj svět, žiješ ho tak. A popisuješ porád znovu a znovu.
Já tvoji zkušenost nemám a jsem rád, že jsem ještě před třicítkou náboženství opustil a dál se mu nevěnoval. Zvlášť když na tobě a dalších lidech vidím, kam vede.
Zlo před rokem 89 je stejné zlo jako teď. Jen se teď ještě tolik nerozvinulo, teď se plíží pomalu. Komunisti to brali šmahem - zavírali okamžitě, vraždili, mučili, vyháněli, šlo jim to rychle. Teď "vaří žábu" postupně - postupně vytváří tlak, útočí na svobodná média, likvidují nepohodlné lidi, už ne fyzicky, jako to dělali komančové, ale společensky. A regulují, zákazy, příkazy, tím, co se smí myslet, říkat. A lidi ovládají skrz peníze - teď to bude kruté. A skrze média, která obsadili a nechávají si násilím platit.
Ale to tu nebylo - to nebyla novinka po roce 89. Po roce 89 byla svoboda. Mnoho let.
Ale třeba Pán Ježíš žil v horší době. Nebo Pavel, Petr. Žili v době okupace, otroctví, v době podřízenosti.... A zvládli to. A i v té době píší o tom, aby člověk hleděl na Pána Ježíše Krista, na to, jakou lásku nám Bůh dal, na lidi, kteří nám šli příkladem, ... Nepsali koukejte na armády co válčí a pobožné, co dělají.
A dělali dobré věci - šli a nesli evangelium, uzdravovali, vysvobozovali lidi, vyháněli démony, zachraňovali od smrti, pomáhali těm nejposlednějším a nejchudším, i králům a třeba vojákům nebo bachařům. Nedělali rozdíl. Protože evangelium je pro všechny lidi. Ať už pro nás chudé, nebo pro ty bohaté, ať už pro nemocné, kteří potřebují uzdravení, nebo pro zdravé, kteří potřebují třeba jen potěšit na duši.
A o tom ti píšu zase znovu já. To je zase můj svět, Františku.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 03. srpen 2022 @ 08:09:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A můj zkažený svět je to evangelium, které nesl americký
plukovník, který s klidem zabíjel v cizí
zemi, kde neměl, co dělat. Copak lze
věřit takovému evangeliu, americkém zlu? A pak z nás dělá pitomečky, co v Boha nevěří, zatímco on je ten co má
nějakého ducha. To je moje zkušenost a důkaz, že si jen hrajete na něco, co
nefunguje. Církve dnes jsou hlavně politické organizace podřízené západnímu
štvaní a stejná bude i vaše sekta v Nymburku. Máš také démona a za vším
vidíš komunisty, ale mnozí z těch komunistů byli lepší než vy pobožní.Pokud
evangelium nesou zabijáci a vrazi, pak
to není evangelium!!! Máš svět, který neexistuje a je jen v tvé antikomunistické
palici.Ty jsi nic neopustil, ale jen vyměnil jednu nefunkční víru za jinou stejně nefunkční.. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 03. srpen 2022 @ 08:45:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Rozumím, Františku, že je to pro tebe důkaz, že si jen hrajete na něco, co nefunguje. Máš to tak v životě postavené, je to tvůj život. Máš také démona a za vším vidíš komunisty, ale mnozí z těch komunistů byli lepší, než vy pobožní. Alespoň nepsali prázdné nesmyslné rozbory a projekce do úryvků písma jako ty, Františku. Rozumím, že máš svět, co neexistuje, jen ve tvé antikomunistické palici. Vím, že jsi nic neopustil, jen vyměnil jednu nefunkční víru za jinou stejně nefunkční. Je to tvoje zkušenost a neberu ti jí.
Rozumím už tvému světu, popisuješ tu znova a znova, co žiješ. Pokud ti to tak vyhovuje, tvoje věc, žij si, co chceš, já ti tvůj svět neberu.
Ke tvému dotazu:
Copak lze věřit takovému evangeliu, americkém zlu?
Americkému zlu určitě věřit nejde, tomu nevěř. Americkému zlu se vyhýbej. Jako jiným zlům. To bys jen věřil jinému druhu zla, než věříš teď.
Evangeliu věřit lze, ať ho nese kdokoliv.
Třeba v bibli nesl evangelium Pavel - to byl vrah, mučitel, nenávistník, pronásledovatel církve. Před tím, než ho Bůh zastavil. A evangelium pak nesl dobře a dalo se mu věřit. A Pavlovi dodnes věří miliony lidí, čtou si písmo, to co Pavel napsal a věří tomu. Ale byli lidi, co Pavlovi nevěřili, proto, kým byl. A to dělali dobře, že mu nevěřili. Museli se přesvědčit.
Když se ke mně dostalo evangelium prvně trochu víc pořádně, měl jsem to podobné, jako ty.
Evangelium mi přinesla jedna římská katolička, ale ta byla z města a byla strašně zmalovaná. To bylo pro mne pohoršení - jak může někdo nést evangelium a mít někdy na obličeji úplně jiný obličej, než má normálně? My jsme to tako ŘK měli správně tak, že holky se malovat nesměly, malování na obličej byla známka rozmařilosti, tak trochu hříchu. A i taková blbost mi pomohla, abych se tehdy evangeliu vysmál, odmítnul ho.
Ale můj kamarád komunista, se kterým jsem byl v ročníku a na koleji, a který se mnou seděl tehdy na pokoji, ten se evangeliu nevysmál. Dotklo se ho. Dotklo se ho to, co pro nás Pán Ježíš udělal. A on ho přijal. Uvěřil Pánu Ježíši.
A tak pak na mne byli dva s tím evangeliem - jedna římská katolička, co měla na obličeji namalovaný úplně jiný obličej a jeden komunista, co uvěřil Pánu Ježíši. ;-)
A zjistil jsem, že jde věřit evangelium i takovým lidem, jako je komunista a zmalovaná katolička.
Kdybys mi dal kontakt na toho amerického pilota (chtěli jsme ho po tobě - možná by stačilo jméno), napsal bych mu a odpověděl bych ti i na otázku zda se dalo věřit jemu.
To já nevím. Neznám toho pilota. Určitě ti mohu říci, že evangelium je docela stejně pro amerického pilota, jako pro českého komunistu. To, že je někdo americký pilot, český komunista nebo zmalovaná katolička není pro evangelium nijak velká těžkost.
V té sektě, co jsem ti o ní psal, jsem zažil i extrémně negativní zkušenost.
Dělali jsme evangelizaci v místním divadelním sále, přijel nějaký člověk ze Švýcarska, snad. Tedy z jihu, ne ze západu. A ten člověk si tu evangelizaci vymyslel takto: Řekne evangelium, dá výzvu, aby lidi šli dopředu a když dá tu výzvu, tak se ze židliček zvednou lidi z církve, jakože jdou dopředu, aby pomohli těm ostatním, aby šli taky dopředu. A že to tak udělá celkem 3x, dá tři výzvy a zvedne se vždycky třetina lidí, aby pomohli těm nevěřícím se zvednout jít na výzvu dopředu.
No tak takovému "evangeliu", takovému divadlu, tomu se nedalo věřit. Byl jsem tehdy mladý křesťan, skoro miminko, takové křesťanské batolátko, ale tak nějak jsem tušil, že takovému evangeliu nikdo věřit nebude. A tušil jsem dobře - nikdo takovému evangeliu nevěřil. Nikdo se nezvedl. Zvedli se jen ti lidi z té církve. Já teda taky, ale jen jednou. Víc mi srdce nedalo a pak už jsem se toho neúčastnil. Ale tehdy jsem hrál jednomu náboženskému člověku dívadlo jako kompars, i když nebyl ze západu, ale z jihu.
Tak je možné, že to tak bylo s tím tvým amíkem, nevím.
Nebo ne a ty ses ve tvé pýše evangeliu zbytečně vzepřel a žiješ teď třicet let v dost hloupé vzpouře proti člověku, který ti mohl pomoci.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 03. srpen 2022 @ 14:36:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nebo ne a ty ses ve tvé pýše evangeliu zbytečně vzepřel a žiješ teď třicet let
v dost hloupé vzpouře proti člověku, který ti mohl pomoci.
Jak bych se mohl vzepřít tehdy před 30 léty evangeliu, když
už jsme ve víře s manželkou žili
přes dvacet roků? Ano vzepřel jsem se té nábožensko politické agitaci,
tomu hnusu, co se děje dnes ve většině sekt. To nebylo žádné evangelium,
ale divadlo stylu, který si sám zažil a navíc politika a typu, haleluja,
v Moskvě už prý není komunismus.
Zabíjení Vietnamců mu nevadilo, byl hrdý na to, že je Amík.
Hledal jsem potom,
kde vůbec ti lidé podle pravého evangelia žijí. A všude bylo něco, co
nemělo s pravým evangeliem co dělat a
vždy politika. Ostatně to poznala i manželka. Nutili nás, abychom změnili
zaměstnání a já šel k popelářům,
kde víra nikomu nevadí. To ještě před rokem 89. A po roce 89 jen divadla
pobožných. To jsou moje zkušenosti. A přece jeden komunista v těžké nemoci
možná i díky mne uvěřil a mluvil jsem mu na pohřbu. Vlastně mne i kryl, takže jsem mohl ve školství působit. Naštěstí neprokouknul
komedii. Někdy je lepší nevidět a
neslyšet. Takže žádná pýcha, ale zhnusení nad tím, co se s křestanstvím stalo. Každá sekta má svoje
učení, nařízení, kterými ovládá své členy. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 08:18:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jak bych se mohl vzepřít tehdy před 30 léty evangeliu, když už jsme ve víře s manželkou žili přes dvacet roků?
A žil jsi ve stejné "víře", jako tu prezentuješ poslední léta? Ve víře, která je k ničemu, nefunkční, která tě nezměnila, hraní divadla?
Nebo jsi žil v jiné víře?
Hledal jsem potom, kde vůbec ti lidé podle pravého evangelia žijí. A všude bylo něco, co nemělo s pravým evangeliem co dělat a vždy politika.
A kde jsi pak hledal? Zatím jsi tu popisoval adventisty před revolucí a nějakou letniční sektu po revoluci. To bylo celé to hledání?
I v tomhle mám zkušenost jinou. Nikde jsem takové věci nehledal, ani jsem je nepotřeboval. Když jsme vyrůstal a dospěl v sektě, tam jsme to měli i zakázané, někde něco hledat, byli jsme striktně omezení jen na sektu. Nesměli jsme se podívat ani nikam na návštěvu.
I když po revoluci se to trošku uvolnilo, měli jsme pana faráře, který byl přeci jen trošku ekumeničtější a vzal nás jednou na návštěvu do CBčka. A taky jsme se tehdy byli podívat na nějaké velké evangelizaci. To jsem žil ještě ve vzpouře proti Bohu a té evangelizaci jsem se taky smál, připadalo mi to jako divadlo. V tomhle jsem byl na tom stejně, jako ty.
Dneska vím, že na té evangelizaci přijalo Pána Ježíše obrovské množství lidí a dodnes potkávám lidi, kteří se stali křesťany právě díky té evangelizaci a lidem, co tam sloužili. To bylo někdy v roce 90.
Ale o kousek později jsem začal hledat Boha. Nebo Bůh hledal mne, těžko říci. V každém případě mne Bůh našel, zachránil, uzdravil, vysvobodil od temnoty, beznaděje.
A pak už jsem nikdy nemusel hledal lidi, kteří žijí podle evangelia - narážel jsem na ně všude, kamkoliv jsem přišel. U katolíků, evangelíků, v CB, u letničních, v neznačkových církvích, snad všude byli. Stačilo si chvilku povídat a během pár minut člověk narazil na lidi, co žili a žijí evangelium a znají Boha a jeho moc.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 08:36:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nezáleží na tom, zda lidé Boha znají, ale zda podle něho
žijí. A to vůbec nefunguje. Přece je to vidět třeba na lidovcích a jiných
plných nenávisti k Rusku a podporou fašistické Ukrajiny. A tak to bylo
vždy. Pobožní jsou pomatení západní vírou, západní ideologií. A to jsem zjistil
i u lidí, kterým jsem věřil. Je v nich stará nenávist a Kristus je zcela nefunkční.
Ty jsi na tom stejně jako oni. A já zase nenávidím západní svět, který vždy se
choval agresivně. Prostě dnes nenajdeš křesťany, kteří objektivně uvažují a
jednají jako Kristus. Křesťanství je totálně zničené od doby, kdy se z něho stalo
politikum a to se stalo ještě za římského císaře. Já vím, že nejlepší je
nevidět nic a ponořit se do náboženských pocitů, ale to je jen přechodný stav,
který umí vytvořit i nepřítel Boha a drogy. Mám pocit, že právě tohle se děje
na těch charismatických shromážděních. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 08:50:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Nezáleží na tom, zda lidé Boha znají, ale zda podle něho žijí.
No, to záleží, Františku. A hodně.
Lidi, kteří znají Boha, kterým se Bůh dal poznat, podle Boha také žijí. To je také totiž důvod, proč se Bůh dává lidem poznat, aby s ním žili.
Lidé, kteří Boha neznají, podle Boha nežijí. Ale někdy se i takovým dá Bůh poznat.
Chápu, že jsi na tom stejně jako lidovci, že je v tobě stará nenávist, popisuješ to stále znovu a znovu, co žiješ, vynášíš na světlo. Nemusíš to opakovat. Rozumím, co žiješ.
Neodpověděl jsi ale na otázku. Psal jsi tu:
Jak bych se mohl vzepřít tehdy před 30 léty evangeliu, když už jsme ve víře s manželkou žili přes dvacet roků?
A žil jsi ve stejné "víře", jako tu prezentuješ poslední léta? Ve víře, která je k ničemu, nefunkční, která tě nezměnila, hraní divadla, stará nenávist a nefunkční Kristus?
Nebo jsi žil v jiné víře?
Jestli's tehdy žil v tom co tu porád dokola popisuješ a vynášíš na světlo, tak jsi potřeboval evangelium, tak, jako dnes. Ne se mu vzepřít.
Tak, jako jsem ho potřeboval já. Jen mám jinou zkušenost než ty - sice jsem se na začátku taky vzepřel, díky tomu, že jsem byl vychovaný v izolaci v sektě, taky jsem se posmíval křesťanům a útočil na ně, ale všeho jen dočasu. Nevydrželo mi to třicet let, jako tobě - četl jsem si tehdy bibli a po pár měsících jsem uvěřil evangeliu, tomu, co pro nás Pán Ježíš udělal. A ještě po pár měsících ho přijal. A on mne zbavil náboženských pocitů, za což jsem dodnes rád, protože náboženské pocity, to není nic, o co by bylo stát.
Co tedy ty? V jaké víře jsi to tehdy žil? Byla to ta víra, co zde dodnes prezentuješ, víra, co člověka nezmění a není k ničemu?
Myslím, že ses evangeliu vzepřel zbytečně, hloupě, Františku.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 10:10:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdepak vzepřel. Spíše jsem byl zdrcen novým poznáním, že křesťanství
je hlavně o té komedii. Viděl jsem to kolem i na internetu. Ty si o sobě myslíš,
že jsi se změnil. Moc se mi to nezdá. Lidé jsou stále stejní. Víra před rokem 89 byla možná jiná. Riskoval jsem a hrozili, že mne vyhodí, a proto s radostí přijal změny ve společnosti. A pak krach. To se vyrojilo hrdinů a prý trpitelů. Podělaný z Havla. A já musel prožívat velký boj, když jsem zjistil, jak se krade. Ale to je o vyprávění, kde se nechci odhalit. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 17:19:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
No a ty jsi měl co za víru? Psal jsi, že jsi ve víře žil s manželkou přes dvacet roků.
Jedinou víru, kterou zde prezentuješ, je víra, která je k ničemu (říkáš to i sprostěji) a která člověka nezmění. To byla ta víra, kterou jsi měl a kterou máš?
Teď zase píšeš, že si o sobě myslíš, že jsi se změnil. Ale máš křesťanství, co tě nemění. Tak jak to vlastně máš?
Já mám jak v politice tak ve změně jinou zkušenost než ty, psal jsem ti to mnohokrát.
Žili jsme v průběhu revoluce náboženství, na politiku a celé to dívadlo jsme se dívali hodně svrchu, včetně Havla. Měli jsme radost ze svobody - už třeba za komunistů, že se mohlo cestovat, když v 85 byla ta perestrojka a začalo svobodné podnikání. Pomatuju si na tu radost, že lidi mohli jet v 89 na pouť do Říma. Svobodu jsme zkrátka měli radši. Ale z politiky jsme si iluze nedělali - to, že tam lidi kradou tak alespoň nebylo zklamání.
A pak mne Bůh z náboženství vysvobodil a to už jsem Havla vůbec neřešil. Byl mi nepříjemný, nesympatický mnoha postoji, ale bral jsem ho tak, že je tam jako představitel a modlil jsem se za něj. Stejně, jako další - a že tam byli horší.
Se změnou mám takovou zkušenost, že víry a náboženství lidi nemění - teda alespoň ne k lepšímu. Nezažil jsem, že by se někdo nějakou vírou nebo nějakým náboženstvím změnil a i moje osobní zkušenost s náboženstvím je taková, že člověka nemění. A to i když se člověk opravdu hodně snaží.
Pokud člověk potřebuje změnu, musí si dojít za někým, kdo je schopen člověka změnit k lepšímu - za Bohem. Proto je škoda odmítnout evangelium a moc, která je v Pánu Ježíši Kristu. Pokud tedy člověk chce nebo potřebuje změnu.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 18:34:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku ti Amíci co zabíjeli jsou pravděpodobně všichni neviní. Ty jsi nikdy neslyšel, že aby vůbec mohli jít do boje byli všichni pod silnýmí dávkami drog aby ty hrůzy přežili...Každého koho v džungli Vietnamci chytili rozsekali je mačetou na kousíčky...Amerikáni zase uřezávali lidem hlavy...a upalovali napalmem. |
]
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 02. srpen 2022 @ 09:39:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, já taky jako mladý naletěl náboženskému bláznění a věnoval jsem se mu pak několik let. A málem mne to stálo život, kdyby mne Bůh nezachránil.
To už je ale přeci dávno, i u tebe. Nebo máš tu sektu s sebou v životě stále?
Když jsem se stal křesťanem, byl jsem na VŠ. Těsně po VŠ jsme šli bydlet k mamince (díky náboženskému bláznéní jsme si omylem mysleli, že na penězích nezáleží, takže jsme žádné neměli, ani kde a za co bydlet ;-) a tam ve městě byla jediná funkční církev letniční.
Možná ty sektáři, co o nich píšeš ty, nevím, u jakých si byl sektářů ty.
Ale i v té letniční církvi byli křesťané, lidé, co se starali o druhé lidi. Třeba jeden černoch s černoškou z Angoly. To byli lidé, co uměli španělsky, portugalsky, francouzky, anglicky a česky. A u nás ve městě bylo stále několik desítek studentů, kteří uměli třeba francouzky, ale česky nic. Nebo jen španělsky. A tady byli vykořenění ti lidé tisíce kilometrů od svého domova v cizí zemi. Přijeli třeba v září z rovníkové afriky nebo jižní ameriky a měli jen krátké oblečení z místa, odkud byli. Nikdo jim neřekl, že v Čechách začíná v říjnu pěkná zima. Nebo to neposlouchali...
No a ti letniční se o ně starali. Třeba jim jen sehnali oblečení. Docela obyčejného českého kulicha.
A nebo je vzali domů, do rodiny. Ke stolu. Na oběd, nebo na večeři. Nebo na vánoce. Jednou takhle večer přišel pro jednu tu slečnu telefonát - v pohoří v jižní ameriky jelo auto, ve kterém byl táta, mám a syn. A to auto mělo havárii, všichni tři zemřeli. A ta holka zůstala sama, samo v cizí zemi, bez táty, bez mámy, bez bráchy.... Ale nezůstala sama. Ti letniční, co na ně tak sprostě a zle nadáváš, ti přijali tuhle holku za svojí tady v čechách. A starali se o ní jako o svojí. A milovali jí, dali jí lásku a rodinu, kterou už "doma" neměla. A starají so o ní dodnes.
A o tom je život. To zase vidím u letničních já. Protože to je to, co žijeme.
Sekty jsem tam viděl taky, ale to mi blízké nebylo, to mi bylo odporné.
Každý vidí to, pro co má oči. Kouká na to, co je mu blízké.
Aby se změnil život, je potřeba změnit pohled, co je člověku blízké.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 02. srpen 2022 @ 10:12:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já znám zase jiné letniční. Letneho, co měl s několika ženami
dítě, jiného, co hrabal pro sebe atd. A do toho komedie žvatlání a zázraky, které
asi moc nefungovaly, nikoho nezachránily, nevyléčily. Prostě divadlo. Dokonce
jedné paní z toho sboru se oběsí muž, další mladý muž závislý na alkoholu
se také oběsí. To jsou moje zkušenosti.
Ty Tvé letniční,
kteří takto pomáhali, si vážím. Pomoc v situacích, kdy druzí trpí, je
projevem lásky a to mají i nekřestané. Přece Pán Ježíš v podobenství o rozdělování
vůbec nezmiňuje víru, ale podle činů a jednání. A ti lidé ani neví, že konají
či vykonali dobro. Ty ovšem musíš dát najevo, jak jsi lepší než druhý,
útočit a být záludný. To je Tvůj Kristus
v Tobě. Já mám pohled i na blízké, co jsou dobří. To se neboj. Ale také vidím, kde je ta komedie. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 02. srpen 2022 @ 10:34:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, rozumím ti, že ty ovšem musíš dát najevo, jak jsi lepší než druhý, útočit a být záludný. To je Tvůj Kristus v Tobě. Jaký jsi ty, takového máš "krista".
Já to mám jinak než ty. Klidně přiznám, že jsem taky nalítl náboženství a běsnění, sektě, v ničem z toho jsem nebyl lepší, než ty, nebo jiní lidé, co nalítli sektám. Dokonce jsem málem ztratil život - až tak hrozně jsi na tom asi ty nebyl.
U letničních jsem zažil i sektářství, pomluvy, to mne mrzelo - třeba hodně pomlouvali jiné církve, vlastně všechny jiné církve, než tu svojí. Na tom jsme se pak rozešli, protože jsme jim u nás doma zakázali pomlouvat jiné církve. A taky si pomatuju, jak se sektářsky vymezovali proti čtvrtému přikázání, že jim strašně vadilo, když ho někdo dodržoval a útočili na takové lidi. A spoustu dalších takových podobných věcí, že měli třeba šéfa, kterému všichni podléhali a tak...
Ale to nejsou věci, které bych řešil. Nejsou důležité. To jsou mrtvé věci. Ty jednou skončí, jako každá mrtvola. Skončí s lidmi, kteří si je nosí.
To, co zůstane, to je láska. A to, co vychází z lásky. To je třeba pomoc v situaci, kdy někdo trpí, jak píšeš. To jsou důležité věci. To je život. I když třeba trpí zaslouženě, může si za to, proč trpí, tak i tak je mu potřeba pomoci. A to mají jak křesťané, tak nekřesťané.
A tím má smysl se zabývat, Františku.
A někdy je k té pomoci potřeba víra. Když je třeba někdo nemocný, smrtelně nemocný, tak nemocný, že už mu ani lékaři nepomohou a někdo by mu chtěl pomoci, tak potřebuje víru, víru Bohu. A to je taky hodně užitečné a zažil jsem to v církvi mnohokrát. Nejen na sobě - že mne v církvi pomohli, když jsem byl na smrt nemocný. Ale i dalším lidem.
A i dnes vidím lidi, kteří mají víru, věří Bohu a modlí se za lidi, kteří jsou nemocní. A za všechny takové lidi jsem moc rád.
Toník
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 02. srpen 2022 @ 20:58:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A i dnes vidím lidi, kteří mají víru, věří Bohu a modlí se za lidi, kteří jsou nemocní. A za všechny takové lidi jsem moc rád.
A dnes opravdu takoví lidé existují??? A láska? Idealismus je dobrá věc. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 03. srpen 2022 @ 08:14:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
A dnes opravdu takoví lidé existují???
Určitě, Františku. Vždycky v každé církvi, co jsem byl, byli lidé, kteří věřili Bohu a modlili se za uzdravení, měli dar uzdravení. Vedle v diskuzi se o tom bavím s okem, že dary uzdravení jsou v církvi řádné dary, z řádných darů Ducha svatého.
A mě byli v církvi vždy bližší lidé, kteří dělají něco praktického, užitečného pro lidi. Idealismus mi moc blízký nebyl, nevím, na co je idealismus dobrý.
K čemu je dobrý ten idealismus, když píšeš, že je to dobrá věc? Mě fakt moc dobrý nepřišel, ani užitečný.
Když lidé v církvi dělají něco praktického, třeba se modlí za nemocné, tak je to dobře - lidi z církve jsou povzbuzení, když zažijí uzdravení. A lidi mimo církev se tak mohou setkat s Bohem, jako já před lety, kdy jsem byl mimo církev, Boha jsem neznal a zažil jsem vysvobození z těžké nemoci, byť jen na krátký čas. I to krátké vysvobození od nemoci mi dalo naději, že má smysl žít a dalo mi poznat Boží dotyk v mém životě. A i díky němu jsem pak Bohu uvěřil, protože díky vysvobození jsem mohl slyšet evangelium o naší záchraně.
A tak jsem v každé církvi viděl lidi, co se takhle modlili. Teda přímo v církvi, ve shromáždění, tam vidět tolik nebyli, protože byli venku - třeba někde v kavárně, kde obsluhovali lidi a modlili se za ně. Nebo na ulici. Nebo ve svojí dílně, kde dělali nějakou práci pro lidi a přitom se za ně modlili, aby byli uzdravení, vysvobození. Ale jsou takoví lidé v každé církvi.
A to zase bavili pozorovat mně, Františku. Mně moc nezajímají pobožní, nebo idealisti, nebo lidi, co hrají divadlo a kdekdo další, o čem tu píšeš porád ty. Mně zajímají lidé, co nehrají divadlo, třeba ani nemají zájem někde dělat kompars pastorovi na židličce v nějakém divadle, ale jsou mezi lidmi a modlí se za ně, něco užitečného dělají.
I v té letniční církvi, tehdy byli, Františku. I tam byli kromě ideologů, idealistů, sektářů právě lidé, kteří dělali něco užitečného. A tehdy se u nás na ulici modlili za lidi a nesli jim evangelium.
Toník |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 08:56:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Někdy stačí ale jen náhodné setkání a pozitivně překvapí.
Včera jsme potkal večer cestou na zahrádku pána, který je 56 starý, Znám ho od vidění
a věděl jsem, že čeká na operaci páteře. Vidím ho jak jde o holi a tak ho zdravím
a volám. „Tak už máte po oepraci?“ Pán je rád, že mám o něho zájem. Ukazuje mi
pod košilí dlouhou ránu se stehy .“ Je to, muselo bolet,“ zvolám. „Ale už je to dobré. Já se se s vším umím vyrovnat a cítím,
že mám k tomu sílu“
Spatřil jsem, že pán měl na krku křížek
„Tak to vám jistě pomáhá i Bůh, jehož symbol máte, jak vidím,
na prsou.“ „To víte, že víra, bez ní bych to nevydržel“ „To je moc dobře“ souhlasím s pánem
Prohlížím si toho obyčejného muže. V ústech nemá zuby,
možná nemá ani peníze na to, aby si mohl si pořídit umělé.
„Jste v invalidním?“
„Mám jen poloviční“
„To je hrozné, jak můžete vyjít? „Je to hrozné, ale
topím si dřívím a snad najdu práci třeba někde v chráněné dílně v okresním
městě“
„To bych vám moc přál“
Loučíme se a já mu přeji zdraví a aby ho Pán chránil.
Usmívá se a přeje totéž.
Je to moc upřímné a já odcházím s
hřejivým pocitem. Mám rád toho muže a jak jsem Bohu dlužen za to, že jsem v mém věku zdravý a mám celkem dobrý důchod. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 17:21:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A o tom je Františku život. Třeba o takovémhle jednoduchém setkání.
Není to lepší než nadávání na víru, co ti nefunguje a nezmění tě?
A lidí, kteří teď budou potřebovat pomoci, bude opravdu hodně. Zatím máme zdaleka nejbezohlednější vládu, co u nás kdy byla a ta bezohlednost dopadne právě na ty nejslabší. A bude dobré se dívat, kdo potřebuje pomoc.
Toník
|
]
|
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 27. červenec 2022 @ 09:59:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Satan bude brzo končit tak.... na pozdim/zimě se zhroutí EU atd... |
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 30. červenec 2022 @ 16:24:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je čas přemístit se do Ruska
https://www.stream.cz/zahranicni-9232/parodie-na-ruskou-propagandu-64365816#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sznhp.vidpbox&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: noname (honza610@centrum.cz) v Sobota, 30. červenec 2022 @ 21:10:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj.
Satan bude brzo končit tak.... na pozdim/zimě se zhroutí EU atd...
A ty budeš končit kdy? :-)
Prorokovat není tvá parketa, jak se tu mnohokrát stalo, konečně se s tím smiř. :-))
Mimochodem, už jsi uskutečnil soud ohněm s papežem, nebo navštívil skutečnou horu Sinai ? Tvrdil si to před několika lety - jak si to dotáhl do konce ? Slíbil si podrobnosti.
Promiň, nemyslím to nikak zle. :-)
H.
|
]
|
|
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 28. červenec 2022 @ 19:57:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | František
Kdy však dojde Bohu trpělivost??!!
martino
Františku, to nikdo neví kdy to bude, ale že to bude je jisté a my co sledujeme události např. v Italském Trevignano Románo tak víme, že to bude a možná brzo a svět bude v šoku. Bohužel bude zasažen i můj milovaný Řím. Tak se neboj, že Bůh spí. |
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 09:08:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já těmto zjevením nevěřím. Nikde Pán Ježíš o tom nemluví a
mám pocit, že tady působí nějaké síly, které zastiňují Pána Ježíše. Pán Ježíš
byl opravdovým Synem Božím. Zde to působí jako modloslužba a klonění se soškám a
před tím nás Boží Slovo varuje. Vážím si Marie, ale nepřisuzuji jí moc, která patří jen Pánu Ježíši. Nějak za
tím cítím okultismus a magii , jako když letniční mají zase své čarodějnické
projevy. Musel bych se něčeho podobného zúčastnit, abych to vnímal a
hodnotil. Zatím znám jen trochu divadla letničářů a tak jsem spíše byl vyděšený
z toho, jak se dá víra a zoufalství lidí zneužít. V každém případě se
něco stane, ale to bude jen začátek toho, co předpověděl Jan. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 29. červenec 2022 @ 10:19:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku to je v pořádku. Církev o tom nemluví. Je to soukromé zjevení jako bylo např. ve Fatimě. A tam Panna Maria řekla jasně, pokud se svět neobrátí Rusko rozšíří svůj blud po celém světě a noc kdy uvidíš silnou polární záři, věř, že brzo přijde válka ještě horší než ta která končí. Není to žádná modloslužba. To je jen pocit lidí, kteří odmítají přijmout, že Bůh je Všemohoucí a můře činit co ON chce. Nebo mu snad chceš zakázat, aby činil co on chce? Jinak si raději nastuduj co je okultismus a magie. To jsou věci které katolíky exkomunikují. To jen pro upřesnění. Do dnešního dne není žádný takový postup ze strany místního biskupa. Takže pokud nevěříš, zachovej si svůj klid a čiň, že se tě to netýká. Co jiného k tomu říci. Měl by ses zachovat stejně vůči mě a říci, když tomu věříš, je to tvoje věc a nedovolávat se okultismu a magie, protože to tě okamžitě odsune do postavení blouznivce. Vždyť o tom vůbec nic nevíš. Víš třeba, že tam již 28.9.2019 řekla Panna Maria že brzo přijde vir z Číny, který se rozšíří po celém světě? Víš o tom, že 25.ledna 2022 předpověděla, že do Evropy brzo přijde válka? A 24.února 2022 přišla. Tak já to beru vážně na základě osobní zkušenosti. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 10:47:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A máš důkaz, že to Marie řekla dříve než se to stalo? Válka v Evropě a krutá byla přece po rozpadu Jugoslávie, také to předem předpověděla? Válka je v Jemenu a nesmírně krutá. Války byly v Africe a je to nedávno. A jaký blud šíří Rusko? A pak to, co se stalo 24. února , ještě není válkou. Válka bude, až tam Rusové začnou dělat nálety na města a zničí elektrárny apod. Kyjev stále vysílá televizi na třech kanálech. Je to prostě občanská válka a trvá od majdanu. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 29. červenec 2022 @ 15:41:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku já psal o Fatimě v roce 1917 a o vzkazu, že přijde druhá válka ještě horší. To co ty píšeš ohledně Jugoslávie, tak to se vztahuje zase k medjugorským událostem, kdy PM řekla 24.6. 1981 že sem přijde válka a přesně za 10 let se tak stalo dne 24.6.1991 začala válka na Balkáně. Válka na Ukrajině je skutečná válka a Rusové do dnešního dne díky Bohu nepředvedli ty hrůzy co známe např. z Vietnamu a dalších válek. Asi neposloucháš zprávy...je to pár dní co Putin řekl, že na Ukrajině ještě nic neukázali. Prostě říká nám stačí odstřelování a pokud by bylo potřeba, tak přidají aspoň tak to vyznělo. Ale to neřeš... |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 17:45:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jaké hrůzy páchali Rusové ve Vietnamu? Pokud vím, tak nejvíc
zla tam páchali pobožní Amíci. A dnes čtu, že americký kongres souhlasí s balistickými
raketami pro Ukrajinu, aby porazili Rusy. Zlo působí USA, šelma zla a pobožní jsou tak pitomí, že tu šelmu miluji a
vše jí baští. To je ten největší důkaz, že křesťanství je k ničemu a vůbec
se neřídí Kristem. Pomáhají ty zjevení Marie k tomu, aby lidé se řídili
Kristem? Nikde to vidět není. Nejen na katolících, ale ani na těch, co si hrají
na znovuzrození. Je to tragické drama. Připadá mi to jak nějaká patologie
lidského mozku. Třeba je člověk škodná a zaslouží si zničení. Ano, vyprovokované Rusko ukáže svoje atomové zbraně. A to bude naše utrpení a zkáza. Radioaktivita z Ukrajiny k nán dorazí snadno, pokud nezačne přímo atomová válka. Lidstvu se asi nechce žít. |
]
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 30. červenec 2022 @ 08:36:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rusové na Ukrajině dělají větší zvěrstva, než nacisté.
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 30. červenec 2022 @ 08:58:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tady jsme naletěli ukrajinské propagandě. Největší zvěrstva
páchají spíše vojáci banderovci, kteří nosí nacistické symboly. Navazují na
zvěrstva z druhé světové války, kdy byli horší než SS. Nám se soustavně
lže. Ukrajincům nelze nic věřit. Rusové také za moc nestojí. V této válce
je zlo na obou stranách. Prostě občanská válka, která má kořeny v minulosti
a je námi podporována. Bohužel na to
doplatíme i my, že podporujeme toto zlo. Rusko nikdo neporazí.A ruští občané
nejsou tak rozmazlení jako lidé na Západě. Vždy byli stateční, když byli v ohrožení a ochotni trpět. A oni se ohroženi ukrajinským nacismem opravdu cítí. A nyní i Západem. Bohužel
i nás čeká válka a nevím, zda jsou naši lidé připraveni umírat a za co. Utrpení
nás čeká a můžeme za to sami. Neděláme nic pro mír. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 30. červenec 2022 @ 10:48:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Občanská válka ?? Vzpamatuj se ! :-)
Jako že občan Ruska napadl občany Ukrajiny a vraždí je? Tak to myslíš ? |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Sobota, 30. červenec 2022 @ 13:02:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je to občanská válka, na které se přiživili nebo ji z velké míry vyvolali úchylní Američané. Protože cpát se do cizí země tisíce km daleko za oceánem je úchylné a sadistické. Kde má Američan domov? Snad někde na Donbasu?
Začalo to oranžovou revolucí 2004, pak Majdan 2014 a nedali si pokoj, dokud neostavili regulérně zvoleného Janukovyče. A pak Porošenko ostřeloval Donbas, protože tam nechtěli uznat státní převrat v Kyjevě. A to je už je klasická občanská válka. Západní Ukrajinci ostřelovali východní Ukrajince, etnicky většinou Rusy.
Ty, Rosmano, otáčíš příčinu a následek i zúčastněné strany. Ty jsi schopen tvrdit, že Ježíš Kristus nechal ukřižovat Piláta Pontského. Takový jsi cocot, co si libuje v převrácení. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 30. červenec 2022 @ 14:06:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslíš, jak typický Polák. Nejsi schopen vnímat pravdu. Však
obyčejní Poláci na to jen doplatí. Poláci
a Ukrajinci se nikdy neměli rádi. Nastanou nepokoje. Ukrajinci jsou velmi nepokojný národ. Jejich nacismus se časem obrátí vůči Polákům jako za Bandery. Ukrajinci přece začali boj za čistou Ukrajinu bez Rusů a ostatních národů. I Poláků se zbaví. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 30. červenec 2022 @ 14:50:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nelži. Na ty své proruské fašistické lži doplatíš ty.
Ukrajinci nezačali boj za čistou Ukrajinu bez Rusů - to jsou nehorázné lži ruských trotlů jako jsi ty podle kremelských propagandistických fašistických not. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 30. červenec 2022 @ 15:21:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pravda se ukáže. Také bych ji rád celou znal. Podle chování
Ukrajinců nemám důvod jim věřit. A Polákům už ani trochu. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Sobota, 30. červenec 2022 @ 16:52:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Poláky bych neházel do jednoho pytle. Píšu si s Poláky na youtube, sleduji jejich diskuse pod videí s jejich prezidentem Dudou, premiérem Morawieckim a polovina Poláků se za ně stydí a považuje je za fanatiky a nacisty, podobně jako se my distancujeme od vlády a režimu Petra Fialy. Není Polák jako Polák. Těch Poláků, co by si skutečně přáli soustátí s banderovskými ukronacisty, je menšina. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 30. červenec 2022 @ 09:57:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jak jsi na to přišel, tys tam byl a viděls to? |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 10:46:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/internetem-koluje-video-na-kterem-rusky-vojak-vykastroval-ukrajinskeho-zajatce-40404414#utm_content=freshnews&utm_term=rusk%C3%BD%20voj%C3%A1k%20vykastroval%20ukrajinsk%C3%A9ho%20zajatce&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 11:05:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stejná a horší videa
kolují i o zločinech Ukrajinců. Vzhledem k tomu, že Ukrajinci mají vzor v banderovcích,
tak věřím spíše Rusům. Stejně tak je podezřelé to, co se stalo s ukrajinskými zajatci. Oni začali vypovídat
a to vadí ukrajinským fašistům. Potřebovali
je umlčet přesně řízenou střelou. A pak budou Ukrajinci hrát komedii v OSN
. Ukrajinci jsou fašisté, což už prokázali za druhé světové války vyvražděním tisíců
Poláků, ale i Čechů ve Volyni. Podvádí nás a my jak pitomečkové to baštíme.
Křestané jsou naivní lidé, kteří neumí poznat zlo a věří jen západní propagandě. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 12:57:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tobě už není pomoci. Prostě vypatlané ruskou fašistickou propagandou pako. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 13:51:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nechápu, jak Polák může být tak slepý. Však na to Poláci
doplatí. Ukrajinci se brzy začnou roztahovat a pak se předvedou. Už nyní
naříkají polští zemědělci, protože se obchoduje s ukrajinským obilím na
úkor polských zemědělců. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 04. srpen 2022 @ 18:15:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko
Rusové na Ukrajině dělají větší zvěrstva, než nacisté.
martino
To je Ukrajinská propaganda. Když je válka dopouští se zvěrstva každá strana. Pokud žiješ s pocitem, že tak činí jen jedna strana pak si naivní člověk. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 29. červenec 2022 @ 17:28:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/Víš o tom, že 25.ledna 2022 předpověděla, že do Evropy brzo přijde válka?/
Tak to jsem předpověděl i já. Na to není třeba Pannu Marii. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. červenec 2022 @ 17:47:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To e dalo předpovědět už v době majdanu . Západ válku dávno začal. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 30. červenec 2022 @ 10:49:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ne Františku.Válku začalo Rusko. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 31. červenec 2022 @ 18:52:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | LŽEŠ !! |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 31. červenec 2022 @ 22:49:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
TY LŽEŠ
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Neděle, 31. červenec 2022 @ 16:37:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Posedlost médií a politiků zničit Rusko je úchylná, sadistická. Rusko se za poslední desítky let chovalo submisivně, zdekovalo se z celé střední a východní Evropy, naopak se začali roztahovat Američani, všude po Evropě, dále Irák, Libye, Sýrie, atd. Všude, kam se podíváš. A Rus byl v klidu a v koutě. Jakoby to nestačilo a úchylní Amíci potřebovali vlézt i na Ukrajinu a snad i do Ruska. Jak moc bych si přál spravedlivé potrestání těch, co to způsobili. Válečných štváčů ohavného a zkaženého Západu. Kvůli tomu musejí obyčejní lidi trpět inflací, stresem z války apod. Kvůli těm rozežraným západním zmetkům, co se jim chce válčit. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 14:00:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ukrajinci jsou fajn, Rusové jsou fajn. Škoda, že se mezi ně serou Amíci. Kde mají Amíci svůj domov a proč se serou mezi Rusy a Ukrajince? Sere se snad Rusko nebo Ukrajina mezi USA a Mexiko. Je tam problém s hranicí, nelegální migrací, mezi Mexikem a USA se stavějí ploty, zdi, mají napětí, vraždy, drogy, gangy, každodenní násilí, ale Rus ani Ukrajinec se jim tam nesere. Tak proč se sere mezi Ukrajinu a Rusko Američan? Proč si neřeší doma svoje vlastní problémy? Třeba gigantický státní dluh? |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 14:02:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | USA přesouvají letadla a lodě k Tchaj-wanu. Americká armáda přesouvá své prostředky, včetně letadlových lodí a velkých letadel, blíže k Tchaj-wanu, uvedl japonský server Nikkei Asia. Informaci dává do kontextu s možnou návštěvou předsedkyně americké Sněmovny reprezentantů Nancy Pelosiové. ///___/// Ty brďo, to snad není možné. Celý svět by se měl spojit a proti těm bestiálním agresorům ve Washingtonu a Pentagonu zasáhnou |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 14:34:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo, i Československo vzniklo díky bestiální americké agresi :-))
I fašistické Německo bylo poraženo díky bestiální americké agresi :-))
I železná opona a sovětská říše zla padla díky bestiální americké agresi :-))
A návštěva Nancy Pelosiové na Tchajwanu je také bestiální americká agrese :-))
Ty ruské vyžrané mozky jsou teda neskutečné :-)) To nevymyslíš :-) |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 17:09:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vznik Československa není pro mě žádné terno. Konkrétně ve školství byla monarchie RK - UH velmi demokratická, řídily si to místní země samy a Vídeň do toho vůbec nezasahovala. Ani jazykově, ani ideologicky. Starosta, obec řídila školství dané obce a okolí. Žádné zásahy zvenčí jako povinná inkluze, atd., nic takového nebylo. Pro mě osobně by to bylo lepší než dneska. Bohužel monarchie se rozpadla, je to škoda. I díky vlivu Maďarů, který jak dneska vidím, jsou konzervativní a suverénní národ. Byli jsme v TOP společenství. Spořádané Rakousko, ale ne tak velké, aby nás převálcovalo. Rakušani se báli větších Němců, ale ve soustátí s Maďary, Čechy, Slováky, atd. měli větší slovo. kdyby se Rakousko nerozpadlo, nedošlo by k Mnichovské dohodě, okupaci Československa, protektorátu a ani k druhé světové válce, protože na silnou středoevropskou monarchii by si Hitler netroufl. Nekonala by se Jaltské konference, kde se rozhodlo, že značná část Evropy připadne do sféry vlivu SSSR, tedy komunistů. V roce 1946 by ve volbách nezvítězili komunisté, a tudíž by se nekonal ano „vítězný únor 1948“. Naše hospodářství by dál pokračovalo normální „kapitalistickou“ cestou, žádné znárodňování průmyslu a kolektivizace zemědělství ani měnová reforma v roce 1953. V emigrační vlně po roce 1948 by neodešla řada lidí do ciziny. Nikdo by nebyl zabit ani mučen v politických procesech, nevznikly by pracovní tábory. Politická perzekuce by nepostihla statisíce, možná miliony, „našich“ lidí. Nestrádali bychom ani národnostně. Rakousko-Uhersko by se po první světové válce transformovalo do podoby federace, v níž by historické země Koruny české měly rovnoprávné postavení s ostatními zeměmi Rakouska-Uherska. Hlavním městem by zůstala Vídeň, „patřily by“ nám i Alpy a Jadran. Se zbytkem Evropy bychom se „potkali“ v rámci Evropské unie. Naše současná životní úroveň by byla srovnatelná přinejmenším s životní úrovní v současném Rakousku. Většina z nás by kromě češtiny ovládala němčinu na úrovní rodilého mluvčího, přičemž s němčinou by se nepojily žádné negativní konotace. Místo ruštiny bychom se ve škole učili angličtinu, v níž bychom pak byli schopni efektivně komunikovat a spolupracovat se „zbytkem světa“.
Rosmano - ty jsi prostě blb, který jen papouškuje, co mu nakukali v televizi, ale samostatné myšlení nula. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pondělí, 01. srpen 2022 @ 17:17:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A kdyby tu byl vliv Vídně a Budapešti, to by pěkně vyvažovalo pošahanou Prahu. Největší kumulace blbců na této planetě je v Praze a vždycky byla. Rakušani nejsou fanatici, Vídeň nevyhrožuje Moskvě, Vídeň je stále neutrální, civilizovaná. To samé Maďaři. Budapešť nevyhrožuje Moskvě. Maďa ři jsou rozumní, opatrní, kultivovaní. Ty staré země státního celku, kterého jsme byli součástí, jsou opravdu mentálně TOP Evropy. Jen Praha to kazí. A kdyby se starý státní celek nerozpadl, tak by dneska zasraní Pražáci neměli takový vliv, byli bychom spíše neutrální mnohonárodnostní velký stát uprostřed Evropy. A šašci jako Lipavský by vystupovali leda v cirkusu...
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 29. červenec 2022 @ 22:32:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Je až neuvěřitelné, jakým blbostem vy katolíci věříte. Ale až jednou budete vidět, KDO to byl ta Panna Maria, která k vám údajně mluvila.... To budete v údivu...
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 29. červenec 2022 @ 22:38:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Chudák apoštol Jan - nejstarší apoštol - nejméně 60 let ve víře A ANI JEDNOU SE MU PANNA MARIA NEZJEVILA.
Ani apoštolu Pavlovi nebo jinému apoštolovi.
Natož pak aby se k ní apoštolové modlili....
Jste prostě jiná církev než apoštolská. O tom není pochyb. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 29. červenec 2022 @ 23:03:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Chudák apoštol Jan - nejstarší apoštol - nejméně 60 let ve víře A ANI JEDNOU SE MU PANNA MARIA NEZJEVILA."
Až na to, že měl Marii doma a zřejmě několik desetiletí. :-) |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 30. červenec 2022 @ 00:01:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
to Willy:
Když to spočítáme, jestliže se Kristus narodil roku 6. př.n.l., tak Marii tehdy mohlo být 20 let. V době ukřižování v roce cca 30 n.l. jí tedy bylo asi 56 let. Jestliže se dožila 60 let nebo 70 let, tak s Janem žila 4-14 let. Ale aspoň vidíš, že se ani po svém zesnutí v Pánu ani jednou nezjevila svému adoptivnímu synovi apoštolu Janovi. K němu měla po Kristu nejblíže, ne? A měla na to zjevení celých 56-66 let. Jestli se nepletu... Protože Jan zesnul kolem roku 100 n.l. Prostě se na něj úplně vykašlala...
O tak "důležité" události by přece Jan nemohl mlčet... :-))))
|
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 03. srpen 2022 @ 19:55:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | G777
Chudák apoštol Jan - nejstarší apoštol - nejméně 60 let ve víře A ANI JEDNOU SE MU PANNA MARIA NEZJEVILA.
Ani apoštolu Pavlovi nebo jinému apoštolovi.
Natož pak aby se k ní apoštolové modlili....
Jste prostě jiná církev než apoštolská. O tom není pochyb.
martino
No ty prostě nevíš že první mariánské zjevení se uskutečnilo ještě za života apoštola sv.Jakuba, bratra apoštola sv. Jana ve Španělsku, kde přišla Panna Maria na sloupu který nesli andělé již v roce 40 a ten sloup tam v Zaragose je stále v basilice Panny Marie na sloupu. a jsou zde archivovány největší zázraky, které se zde staly. Současná věda zkoumala složení materiálu tohoto sloupu a konstatovala, že tento materiál se na naší zemi vůbec nenachází. |
]
Re: Komu hrajeme divadlo aneb o konci léta milosti. (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 03. srpen 2022 @ 20:41:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Martino:
:-))))) Ach ty vaše pohádky, vy si nedáte pokoj, viď?
Vy na tu svoji Ištarot od věštího ducha nedáte dopustit viď? Na tu vaši "královnu nebes." |
]
|
|
|
|