poslal Seraphim Všichni Židé nejsou stejní, někteří jsou homosexuální
Židy lze zhruba dělit na ateisty, reformované, konzervativní, ortodoxní, ultraortodoxní.
Dále je lze dělit podle historického původu na aškenázské, sefardské. Podle místa pobytu na izraelské a neizraelské občany.
Já bych je rozdělil na ty, kteří podporují, a ty kteří odmítají ohavný hřích homosexuality.
Nedávno 8.12.2006 proběhla tiskem zpráva o konzervativních (pouze dle jména), ve skutečnosti liberálních rabínech. Zde je:
Američtí rabíni povolili svazek homosexuálům
Po volbách z tohoto týdne budou moci podle svého uvážení rabíni v zemi přijímat do seminářů také gaye. Požehnání pak mohou udělit rovněž osobám stejného pohlaví. Sněm se dohodl, že tato nová usnesení jsou pouze doporučující a konzervativní odpůrci se jim nemusejí podřizovat.
8.12. 2006 10:54
NEW YORK - Setkání vedoucích rabínů Židovského konzervativního hnutí ve Spojených státech bylo velkým dílem obratných politiků, neboť se na setkání velmi taktně obešla problematika týkající se obnovy zákazu homosexuálních rabínů a rituálních obřadů pro sňatky osob stejného pohlaví.
Výsledky sněmu zmátly úplně všechny. Protichůdné a nejasné závěry totiž neodpověděly na otázku, zda by měly být ustaveny pro homosexuální rabíny speciální semináře. Každá kongregace navíc může sama rozhodovat, zda bude párům stejného pohlaví žehnat či nikoli. A zezdola se ozývá, že to přináší jen další rozpolcení židovského společenství, které je v mnoha otázkách nejednotné.
"Židovská etika neakceptuje promiskuitu jako takovou, ať už je v heterosexuálních či homosexuálních vztazích. A skutečně se musíme pokusit tyto vztahy potvrdit kvůli potřebám židovským, sociálním i zdravotnickým," vysvětlil spoluautor nových prohlášení rabín Elliot Dorff. Tím vysvětlil, proč liberální změny sám podpořil.
http://crux.lightbb.com/Vase-uvahy-rozjimani-a-zamysleni-f13/Navest-kriminalisty-na-stopu-t49.htm?highlight=
Ortodoxní rabíni, státní občané Izraele jsou však jiní. Viz:
Rabín upozornil na možnost Božího trestu za umožnění přehlídky homosexuálů Jeruzalémem
"Hle, dávám ti tvář právě tak tvrdou, jako je jejich, a čelo právě tak tvrdé, jako je jejich. Dávám ti čelo jako křemen, tvrdší než oblázek. Neboj se jich a neděs se jich, jsou dům vzpurný." (Ezechiel 3,8-9)
Podle ortodoxních Židů (a dle Bible) je homosexualita troufalá ohavnost a těžký hřích.
Většinové obyvatelstvo Jeruzaléma jsou Židé. Polovina z nich je zde ortodoxní nebo ultraortodoxní. Toto procento zbožných Židů zde převyšuje průměr v národě jako celku. Jednu třetinu obyvatel Jeruzaléma tvoří muslimové.
Nejvyšší soud Izraele ale opětovně nařídil městu Jeruzalém, že zde 10.11.2006 musí nechat proběhnout mezinárodní „Přehlídku homosexuální troufalosti“ („Gay Pride Parade“).
Jeden ze dvou nejvyšších rabínů státu Izrael a Rišon LeCion (Rishon LeZion), rabi Šlomo Amar (Shlomo Amar), vrchní sefardský rabín přesto 25. 10. 2006, vyzýval k protestům proti konání homosexuální Gay Pride Parade. Řekl: „Vyzývám každého Žida, pro kterého je důležitá existence židovského lidu a Země Izrael, všechny rabíny a všechny lidi ve všech zemích, aby vyjadřovali své pobouření, dokud hříšná přehlídka nebude zrušena.“ http://eretz.cz/content/view/1054/141/ Foto tohoto rabína http://eretz.cz/content/view/415/1/ Autor: Res Claritatis http://res.claritatis.cz/?id=2158 Prohlásil, že jestli se uskuteční homosexuální přehlídka, tak na Jeruzalém a na celý Izrael může dopadnout Boží trest. Rozhlásil, že tyto homosexuální iniciativy devastují mnohem víc jejich posvátná místa než kdysi vojsko Nabuchodonozora a později Titova římská armáda (r.66-70). Připomněl, že v obou případech byla jeruzalémská svatyně zničena a Židé byli deportováni, vyhoštěni ze Svaté země. Chlubení se homosexualitou je těžkým hříchem, který může být potrestán vyhnáním Židů z Izraele, řekl nejvyšší rabín sefardských Židů. Troufalou přehlídku sodomitů označil za nestydatou a vyzval všechny rabíny v Izraeli i ve světě, aby ji nedopustili. http://www.ekumenizm.pl/content/article/20061027035306696.htm
Generální prokurátor Izraele Meni Mazuz však v neděli 5.11.2006 odmítl zakázat „Přehlídku homosexuální pýchy“ v Jeruzalémě, ač ho o to kvůli bezpečnosti žádala dokonce i policie. O zákaz přehlídky homosexuálů Jeruzalémem požádal oficielně i Vatikán. Nejspíš marně. Proto na ochranu homosexuálů musela policie vyčlenit 9-12 tisíc mužů, kteří budou chybět jinde – v místech konfliktů mezi Židy a islámskými teroristy Hamasu.
Homosexuálové v Tel Avivu už zdevastovali synagogu. Ve svatyni vymlátili okna a napsali tam nápis: „Jestliže my nebudeme moci demonstrovat v Jeruzalémě, vy nebudete smět chodit ulicemi Tel Avivu.“
Ortodoxní Židé slíbili, že homosexuální pochod znemožní (Skutečně ho znemožnili a nekonal se). “Tento pochod je nemilosrdným útokem na tradiční židovské hodnoty a svatost Jeruzaléma,” říkala Mina Fentonová, ortodoxní členka jeruzalémské městské rady, která má vést boj proti přehlídce. Víc než 100 000 lidí se má zúčastnit protidemonstrace. Pravděpodobně dojde i k násilí. Kdo provokuje, ten musí počítat s odporem, říkala Fentonová. Také Yehuda Levin, rabín z New Yorku odmítl odsoudit potenciální násilí proti homosexuálním demonstrantům.
Rabíni po celém městě rozvěsili plakáty na které napsali, že šéf policie Ilan Franco je vnukem Franco Schmidta, velitele koncentračního tábora v Treblince. "Vrať se do Německa, nacisto!" Ortodoxní Židé totiž vědí, že Hitlerův „starý“ homosexuální kamarád Ernst Roehm zformoval, vybral a vycvičil „Úderné oddíly“ (tzv. „Hnědé košile“), paramilitární sílu, z níž vzešly jednotky SS. Vědí, že existují popisy podivných praktik při výcviku zvláštních jednotek SS – které zejména zmiňují, že se rekruti museli navzájem během sprchování mydlit, údajně proto, aby tak utužili společnou vzájemnost. Na stejnou notu Shirer píše: „pasáci, vrazi, homosexuálové (…) lidé nepřirozených sexuálních sklonů“ se sdružovali kolem Hitlera. Ortodoxní Židé vědí, že homosexuálové řídili Pěchotní školu a Úderné oddíly. Oddíly získaly v nacistickém hnutí takovou moc, že Hitlerovi nejbližší rádci jej začali upozorňovat na nebezpečí protisíly, kterou reprezentoval Roehm a jeho homosexuální kádr. Proto Hitler v červnu 1934, i když neochotně, vyslal oddíl, aby Roehma a jeho nejbližší spolupracovníky zatkli. V jejich honosné ubytovně našli hojnost homosexuálního příslušenství a „dva nahé chlapce“. Polský odbojář Kazimierz Moczarski uvádí, že po čistce a Roehmově popravě (která byla, z důvodu Hitlerovy slabosti pro Roehma, oddalována) homosexuálové „zůstali členy strany (…) dostávalo se jim povýšení (…) a ochrany od vrchních nacistických mocipánů“, sloužili ve válce a ve věznicích. Existují důkazy, že v jednom mužském koncentračním táboře byli vězňové nuceni „bavit stráže ponižujícím stykem“. Žid Elie Wiesel v Noci píše: „Důstojníci projevovali zájem o (...) chlapce staré deset, dvanáct let (...) mezi tamními homosexuály probíhal značný obchod s dětmi.“ http://www.katolikrevue.cz/fronda/mytus_homocaustu_martin_r_cejka.htm
Pro to všechno před pochodem homosexuálů – sodomitů se téměř každou noc na ulicích Jeruzaléma konají potyčky ortodoxních Židů s policií. Hoří zde pneumatiky a popelnice. Na policisty létají kameny i ocelové tyče. Jsou blokovány silnice. Ačkoliv šedesát ortodoxních Židů již policie zatkla, vychází stále více obyvatel na ulice, aby protestovali proti plánovanému sodomskému pochodu. Šest policistů bylo zraněno. Pořádkové síly ani za pomoci slzného plynu, obušků a jízdní policie na koních nezvládají uklidnit situaci. Ortodoxní Židé z města Bnei Brak, blízko Tel Avivu, zablokovali jednu z nejdůležitějších dopravních tepen hořícími pneumatikami.
Rabín Yaakov Poupko říká, že homosexuálové zde chtějí znesvětit svaté město a útočí na tradiční model rodiny. „To jim nesmíme dovolit.“ Skupina jiných rabínů plánuje vyřknout nad pochodujícími homosexuály a lesbami i nad těmi policisty, kteří je budou chránit speciální kletbu. Pokud kletba bude fungovat, způsobí smrt do 1 roku.
http://info.wiara.pl/index.php?grupa=4&art=1162991749
http://www.christianpost.com/article/20061106/25821.htm
Podle uvedených a dalších pramenů zpracoval Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve