|
Právě je 191 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 123340609 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet?
Vloženo Sobota, 01. prosinec 2007 @ 15:12:44 CET Vložil: bolek |
poslal Farel 10. Slovo na závěr
Společenství, o kterém píši je dobrovolným uskupením, které odešlo z KS Praha. Není integrováno do žádného denominačního celku či jakýchkoli křesťanských struktur, na které by bylo možné se obrátit s nějakým požadavkem na řešení. Rozporoval jsem tehdy všechny body vyloučení a písemně je poslal těm, kdo vylučovací dopis podepsali.
Obdržel jsem jen k mým připomínkám se nevyjadřující nebo uštěpačné odpovědi. Prezentace tohoto laického práva mě nikterak neuspokojila, takže jsem požádal, aby mi byly sděleny autority pana vedoucího. Ze zaslaných adres jsem zjistil, že v Čechách žije pouze jedna. Ta jediná se doposud vyjádřila, že o tom sice slyšela, že je takto soudruhem vedoucím takto prezentována, že se to ale nezakládá na skutečném stavu věci a to je asi tak vše. Ostatní autority se mi dosud neozvaly.
A předpokládám, že pokud se opravdu ozvou (samozřejmě bez jakékoli nutnosti nějakého časového horizontu), že jejich pravomoce k našemu Obecnímu Frantovi(O.F.) budou zhruba na úrovni
Autorita:"Nazdar pastore."
O.F.: "Těbuch Jime."
Autorita:"Tě taky, seš požehnanej."
O.F.:"Já vím (případně "To si piš", nebo Moravě,"Vo tim žádná")"
Autorita: " Tak zase někdy".
Předpoklad, že by si "autorita" nechala předložit seznam vyobcovaných členů a chtěla by znát jejich názor a že by snad věnovala promile své šedé kůry na zájem o práva vyobcovaných natož něco z toho zvážit by se zřejmě jevilo i žilovi vernovi jako fantastická a naprosto fiktivně nepředstavitelná utopistika. Také jsem kontaktoval písemně občana USA, kterého jsem prý nectil a který si vybral (zřejmě v bezvědomí) za obhájce hlavního frontmena nejpožehnanějšího společenství v ČR. Zřejmě z důvodů jazykových, což má logiku protože Američan neumí česky a vrchní raper zase anglicky. Není pak divu, že za předpokladu, že budu zticha jako desítky jiných odejitých, se nemůže nikdo nic dovědět. (o stavu autorit na českém kapitálovém trhu vás při jejich neobvyklém pohybu budu nadále informovat)
Co se týká cti k autoritám, na tyto postoje měl pan vedoucí neomylný názor, který měl jednoduchou rovnici a sice. Jeho hodnocení jsou čirá pravda a jím hodnocená hodnocení jsou naprosto nečirá lež. Dlouhou dobu před odchodem byl hlavní frontmen KS D.D. probírán jako člověk, který se znemožnil, k čemuž by prý nedošlo, kdyby poslouchal rady šéfa zmíněného společenství. Láska, s kterou vedoucí společenství mluvil o jiných duchovních autoritách tuzemské scény, svědčila víceméně o tom, že kdyby to měly v hlavě trochu v pořádku, už by před ním dávno panáčkovali případně by mu dělali na estetiku zaměřenou údržbu klik.
V žádném religiozním tisku ani z doslechu jsem nezaznamenal v této zemi (mimo JB Liberec - mimochodem společenství, z něhož pocházejí bratři (nebo spíš bradva, neb byli jen dva) kteří vypracovali mnou zmíněnému společenství audit ( bylo to v době kdy ještě byli v KS takže to byl takový akt důvěry k vlastní denominaci), který mi byl předložen jako důkaz, jak je na tom společenství dobře ) existenci společenství, které by mělo možná stejně velkou skupinu lidí, kteří v rámci udržení duchovní čistoty, museli z daného společenství odejít. Mohu doložit minimálně dvacet lidí, (ovšem pokud se najde autorita která může opravdu nosit titul autorita). Tyto lidi, toto čistotu milující společenství vyvrhlo ze svého okraje (a některé i ze svého středu), ať už vyloučením nebo jejich odchodem z rozumu.
Společenství, jemuž vytváří pravidla jediný člověk, který nad sebou nemá žádný přímý průběžný a adekvátní dohled, či autoritu (o níž nemám-li říci, že vyloženě lže musím říci slušně "kecá"). Jím deklarovaná autorita z tuzmska se projevila na jeho adresu takto: "Nesdílím pastorský model sboru, kde je pastor jedinou autoritou bez staršovstva“, mám-li použít žánrový obrázek z fabriky.
"Mistr a učeň"
Mistr: "Franto nesdílím s tebou představu, že převinutí motoru je jeho zabalení, do pemprsek.
Franta: " Víte mistře já vás poslechnu na slovo, ale takhle to dělám já.
Zde je to společenství, jemuž stát dovolil existovat, a to zřejmě jen s jediným požadavkem na transparentnost finanční politiky (kterou bych raději vypustil, ale poznámku si neodpustím a sice cca stotisícový dar sboru v západním sektoru Německa ( Gal : 2:10 - ale já tomu říkám kámošing).
Volí za své spolupracovníky jen ty, kdo jeho doktríny podporují a schvalují jeho definici církve, bez ohledu na to jaké vymezení a pravidla použil pro církev její ustanovitel Ježíš Kristus. Osobně jsem přesvědčen, že toto společenství není (pokud kdy bylo) společenstvím lidí svobodných v Kristu, ale společenstvím prvotně evangelizovaných, leč druhotně zmanipulovaných lidí k osobním cílům vedoucího tohoto původně charizmatického útvaru. A jako takové své ovečky jednak izoluje od pravd, které vyznávají statisíce jiných v Kristu spasených. A za druhé tyto lidi indoktrinuje exkluzivitou svého pojetí, jakže má vypadat Církev. Lidé tohoto společenství jsou varováni před stykem s lidmi z jiných denominací a disponují pouze názory, které jsou důsledkem již zmíněné indoktrinace. Jsou konfrontováni s pojetím víry, které je vydáváno za biblické, ale konfrontace s jinými výklady či názory není příjímana. A tak je těžko předpokládat, že názor na tu kterou věc vznikl tříbením, které je osobní věcí každého člověka (křesťana předně).
Nemám iluze, že se členové společenství, ať už jednotlivě, či frontálně neozvou, ve smyslu my jsme svobodní a neindoktrinovaní, ale rád bych si zaprorokoval. "Uvidíme". Také si dovoluji odhadnout aktivity pana vedoucího, a to buď typu absolutní mlčení a nebo již jednou použitý útok skupiny na jednotlivce (tentokrát ne úplně v míru).
Děkuji samozřejmě i běžným členům zmíněného společenství na celé kauze zainteresovaným, že svým pojetím právně laického orwellovského přistupu k spravedlnosti a právu, umožnili tuto publikaci.
Děkuji i za pozitivní přístup provozovatelům Grana. Za prostor pro tato svědectví protože jsem přesvědčen, že problém plochého charizmatizmu je podstatně prorostlejší než se domnívají oficiální místa.
A nakonec děkuji Petříkovi Vlčkovi, že díky jeho nekonstruktivně negativnímu přístupu upozornil na charizmatický problém daleko více lidí, než se jich původně rozhodlo problematikou zabývat.
A úplně nakonec kdyby se někdo podivoval nad tím, že po popsaných láskyplných projevech mých bývalých bratří nemůže v mých slovech najít láskyplný přístup mohu těmto dozorcům a hledatelům lásky říci:
Nepátrejte, nehledejte opravdu tam není. Takto jsem byl za ta léta programově vyučen.
***
EX POST - Aneb příběh co možná nejsrozumitelněji formulovaných otázek a vůbec žádných odpovědí.
V popisu svého odchodu z jistého charispolečenství uvedeného ve Skryté tváři charizmatizmu jsem avizoval, že budu ještě čtenáře informovat o dodatečném vývinu dění. Pro upřesnění: šlo o situaci, kdy jsem po tom, co jsem byl odejit ze zmíněného charoútvaru, byl o tomto odchodu uvědoměn cca týden po datu, k němuž jsem byl vyloučen.
Protože byl z morálního hlediska (a řekl bych spíše i z pohledu obyčejné a nenáročné lidské slušnosti) celý akt vyloučení provázen prapodivným přístupem jak pana vedoucího tak jeho kolektivu (který se snad dodnes domnívá, že se nachází na vysoké duchovní a možná i biblické úrovni), požádal jsem vedení tohoto podivného uskupení o sdělení adres autorit, které nad tímto společenstvím bdí a svou vysokou odborností a zodpovědným duchovním přístupem zaštiťují společenství před diletantstvím, duchovním amatérismem a nespravedlností. Dokument s adresami je k dispozici ve značně okleštěné podobě v mém příspěvku Skryté tváře.
V mé komunikaci s vedením již uvedeného společenství je patrná určitá moje idealistická naivita vycházející z předpokladu, že někdo k mým otázkám doloží alespoň nějaké adekvátní odpovědi. Tuto naivitu jsem však po prvním kole (kdy jsem aktérům odpovídal bez jakéhokoli efektu na vylučovací dopis) nahradil obyčejným služebním postupem, o kterém jsem se domníval, že je naprosto samozřejmý a normální. Mimo uvedenou korespondenci jsem napsal v té době i dopisy takřka všem podepsaným. Mezi bezbřehým vyjádřením loajality panu vedoucímu jsem však žádné konkrétní odpovědi na své otázky nenašel o tom, že by chápali potřebu dodržení nějakého spravedlivého postupu, nemluvě.
Poté co jsem obdržel seznam autorit a jejich adres jsem se na tyto "AUTORITY" obrátil (v jim srozumitelném jazyce a na naprosto přesně napsané adresy) s tím, aby mi sdělily rozsah pravomocí k panu vedoucímu.
Je to již několik měsíců a až na autoritu, která jako jediná pocházela z Čech (která však o tom, že by byla panu vedoucímu autoritou nic nevěděla ) se žádná z duchovních veličin neozvala. Z výše uvedených skutečností si dovoluji vyvodit pouze jediný závěr. A to ten, že tento nadmíru požehnaný křesťanský duchovní vedoucí, o němž celý příběh pojednává je jen a pouze naprosto obyčejný podvodník, lhář a výborný manipulátor.
Nedávno v jedné diskuzi ke Skryté tváři někdo naznačil, že je to jen vyřizování účtů. A mě napadá, že je-li to tak, tak co je na tom špatně? Přijde-li komukoli faktura za vodu, zaplatí ji jeho soused? Dobré účty prý dělají dobré přátele. Káže-li někdo o podřizování se a sám se nikdy nikomu nepodřizoval a nemá žádného nadřízeného, jak může být důvěryhodný? Jak může být považován za toho, kdo platí své účty? Vzhledem k tomu, že nade mnou zmiňovanou autoritou není (a zřejmě ani nikdy nebyl) nikdo, kdo by od ní vyžadoval spočet, proč bych se měl domnívat, že je jeho duchovní účetnictví v pořádku?
Těší mě, že novela trestního práva, která tento rok nabývá na účinnosti řadí zdraví (a to samozřejmě i duševní) na přední místo a postihuje ty, kteří jej poškozují.
Farel
Obsah publikace Skrytá tvář charismatismu: Předmluva I. Psychická manipulace v charismatickém hnutí II. Svědectví III. Bitvy IV. Nesnesitelná lehkost křesťanství
|
Podobná témata
|
|
Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 15:36:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz | Milý Fareli, já osobně bych uvítal, kdyby tato výpověď byla psána jazykovým stylem,který by pochopil i méně inteligentní čitatel, jako jsem např. já. Vybroušenost jazyka a slovní hříčky a bonmoty ve mě totiž zhusta vzbuzují dojem, že pisatel mluví cizí řečí.
|
Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 15:44:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | mluvi jazyky
|
]
Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (velitel@nato.cz) v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 21:06:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, taky mi připadá, že dobrý komentář k těm článkům je
26 Co tedy, bratři? Když se scházíte, každý z vás má žalm, má
vyučování, má jazyk, má zjevení, má výklad. Ať se to všechno
děje k budování.
27 Mluví-li někdo jazykem, ať mluví dva nebo nejvýše tři, a
to postupně, a jeden ať vykládá.
28 Kdyby tam však nebyl vykladač, ať ve shromáždění mlčí a
mluví jen pro sebe a pro Boha.
|
]
Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: kaanna v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 09:42:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Určitá nesrozumitelnost je dána tím, že to není psáno (především) pro ty, kterým je to jakoby určeno, ale pro aktéry líčených situací, kteří se mají chytit za nos (a oni dobře vědí a rozumí o co jde!). To bylo zřejmé i v prvních dvou dílech. Dalším důvodem je potěšení autora z vtipně napsané práce.
Pokud seriál k závěru graduje, pak se možná ještě máme na co těšit...
kaanna
|
]
Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlč (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 10:57:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kaanno myslím, že zrovna ty by ses mohla chytit spíš za rypák. Chápu, že když mamča byla v StB, že ses něco naučila a tak se prosím tě věnuj svému povolání možná by zrovna soudruh potřeboval vyhřát pantofle aby nelez do studenejch. Nebo že by se nezouval ?
|
]
Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně (Skóre: 1) Vložil: kaanna v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 18:41:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Farele, mohu Vás ujistit, že se velmi mýlíte, máte mne za někoho úplně jiného. Svým jednáním ale ukazujete, jak je třeba hodnotit Váš spisek. Snad to alespoň někomu otevře oči... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veř (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 19:55:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jak to poznám, že jste někdo jiný ? Za poslední dva roky jsem podobnou nadřazenost vhledu identifikoval pouze u jediné osoby. A přepoklad, že se tato osoba objeví přesně v době kdy jí někdo šlápl na palec jsou pro mě tak přesné ukazatele na jedinou konkrétní osobu, že jsem podobnou náhodu ještě v životě nezažil. Také tématická náplň - nesrozumitelnost je doménou pouze jediné soudružky v mém bývalém okolí, že bude velmi těžko mně nějak přesvědčit. Také loajalita směřující jedním konkrétním směrem o něčem vypovídá. A vzhledem k tomu že vývrtek jsem při popisovaných věcech zaznamenal víc než než na leteckém dni mám opravdu základní problém věřit, že se velmi mýlím. Ale pokud se opravdu mýlím je pozitivní, že si přeješ stejně jako já, aby spisek někomu otevřel oči.
|
]
Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně (Skóre: 1) Vložil: Kristus v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 19:02:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A já myslel, že Pána Ježíše Krista zajímá Kniha života a ono se Cibulkovi podařilo podstrčit Mu svazky StB? Díky Bohu, že se dívá do srdce a ne do dokumentů zločinné organizace. Amen.
SV |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veř (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 20:58:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná se také dívá, kdo bere jeho jméno nadarmo a do čeho nevidíš nekomentuj.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo (Skóre: 1) Vložil: Kristus v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 21:32:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná a možná také ví, že se o nic takového nejedná!
... do čeho nevidíš nekomentuj. To jsem nevěděl, že nějaký Joe Farel rozhodoje o tom, do čeho vidím a do čeho ne? Obávám se, že je to Někdo úplně jiný. Vlastně se z toho raduji. Amen.
SV
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit (Skóre: 1) Vložil: Farel v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 19:22:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdá se, že k jménu tomu jsi přidal i vševědoucno nejsi taky autorizovanej zás tupec.
|
]
|
|
Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: aviaf v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 19:52:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek | Fareli, pises:
V žádném religiozním tisku ani z
doslechu jsem nezaznamenal v této zemi [...] existenci společenství, které by mělo možná stejně
velkou skupinu lidí, kteří v rámci udržení duchovní čistoty, museli z
daného společenství odejít.
Ale v zavorce pises, ze JB (snad primo ta liberecka), takovyhle cistky provadela. Vis vo tom, neco blizsiho?
Aviaf
|
Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlčet? (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 10:47:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vzhledem k tomu, že to je společenství podobného vrhu chápu mechanizmy které tam fungují zpráva o 300 odejitých z celkového počtu 600 je někde na granu. A podrobnější průběh v jednotlivých aspektech a souvislostech je popsán v utrápeném charizmatikovi. Věřím, že jsi ve vyhledávání zdatnější a najdeš tyto věci lépe jak já pokud ale ne zkusím to vyhledat. Jinak vizuální utrápenost bych přisoudil spíš zmíněným protagonistům kteří prováděli audit. To je ale můj subjektivní vjem pro jiné možná překypovali duševním i tělesným zdravím. J.F.
|
]
Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně mlč (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 18:54:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-) Tady vidíš, Joe, kde to žiješ!
//zpráva o 300 odejitých z celkového počtu 600 je někde na granu
- žádná taková zpráva neexistuje, je to něčí spekulace, o které se tu mluvilo jako o příkladu. I kdyby to někdo tady vydával za zprávu, ještě stále to nebude zpráva, ale prostě blaf, který někoho v jeho rozpoložení napadl. Může to být 300 na 600 stejn jakýkoli jiný poměr. Zkus hádat, kolik příslovečných andělů se vejde na špičku jehly a napiš to ve formě zprávy. Grano to zblajzne.
Mě ale internet nepřipravil o soudnost! Jde-li vůbec o nějakou zprávu, vždycky se ptám po zdroji: každá taková informace je otázkou důvěry. Jen důvěryhodné zdroje mohou vydávat zprávy.
Olin |
]
]
Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veřejně (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 21:23:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Afi jako bys aspiroval také na charoše. To je doména v charohnutí, neustálý přísun info bez nějakého hlubšího zakotvení. Když ti připadá málo cca 25 dobrovolně nedobrovolně odejitejch lidí (počítal jsem znovu a zpřesňuji počty) na 60 hlavej sbor a to nepočítám ty kteří jen neosloveni prošli a nepočítám lidi z období, kdy jsem chyběl, že tam ale byli nepochybuji.
Jinak bych to tu zakončil, neb co jsem slíbil stalo se. Řekl jsem jim, že pokud nenajdu spravedlivé řešení uveřejním vše na internetu. Pro mě to význam mělo a teď už to bude žít vlastním životem. Pro uzavření otevřených záležitostí (ohledně autorit a občana USA) budu publikovat ještě článek jak dopadlo mé kontaktování autorit. Jejich reakce na můj dotaz jaké jsou jejich pravomoci k obecnímu Frantovi když se jimi jako autoritami honosí. S Pánem Bohem Joe Farel
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veř (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 02. prosinec 2007 @ 22:00:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Joe, neustále se vrací nezodpovězená otázky: jsi-li asi 25-tý dobrovolně-nedobrovolně odejitý člobrda, cos dělal v předchozích 24 případech? - kdo se má za vás postavit, nemáte-li vůli s tím něco dělat? - jak se má za vás a kde kdo stavět, když jste sami dobrovolně vystoupili z již tak dost volného svazku denominačního? - proč jste se v těch několika letech, kdy jste byli součástí denominace (byť velmi volnou, ale přece) nezůčastňovali pastorálek? Proč denominace neznala nikoho než vašeho "obecního Františka" osobně?
Zdalipak mi ty otázky dáš dohromady? Nemíří jen na tebe, nevím, nakolik dokážeš odpovědět "my", ne "já". Detaily mé mínění mohou zásadně poopravit, zatím mohu jako dlouholetý pozorovatel říci jen to, že jste si o své řepě vybudovali to, nač si teď stěžuješ.
Olin |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo (Skóre: 1) Vložil: Farel v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 19:19:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | add 1 -Já jsem nechtěl aby se za mě někdo stavil. Já se tam vrátit nechci já jen ukazuji, že není kdo by se postavil. Jestli jsou nějaké paragrafy na ochranu práva věz, že je to jako za komunistů, že by si nikdo nedovolil se ozvat natož si jít někam stěžovat a vliv KS byl odvoditelný z jeho zájmu a účasti na sborovém životě. Přijede li jednou za dva roky někdo kázat nějaké víceméně obecné kázání není to nic co by ovečky co do práva oslovilo a já tě můžu ujistit, že kdyby tam někdo kázal o tom, že nad autoritou obecního Franty stojí autorita která s jeho činností zcela nesouhlasí můžu tě ujistit, že by to byl moment kdy bych byl zapojen do zásuvky a začal fungovat. Já jsem jen čekal až se objeví nějaký starší který mu začne tvořit normální a zdravou opozici. Jenže jak se nějakej objevil, soudruh Franta na něj vymyslel třeba, že sahá ženskejm na břicho když se za ně modlí a vzhledem k tomu, že má kolem sebe vždy dost těch který mu naslouchaj tak věř, že je dost přesvědčivej když za tebou bouchne vrátkama a dopadá to v reálu tak, že ještě sklidí potlesk jak zatočil s třídním nepřítelem.No a minulý týden jsem se odzvěděl, že žádnýho staršího neměl nikdy v úmyslu neb vyznává pastorský typ sboru bez stašího (no když to takhle čtu tak jemi mně skoro líto, těch let a ta spousta blbostí a debilit)
Když jsem se na to ptal na vedení KS, že je možné takhle vysublimovat až v neomylného a nesesaditelného, tři osobnosti (jedna bývalá a dvě současné) k tomu napsaly.
Bývalý-přihlásil se svým sborem do KS - ani nevím kdy - a byl přijat. Nikdy nepřipustil, aby mu někdo do něčeho mluvil a taky nepamatuji, že by si někdo stěžoval, a to ani v době, kdy bylo kde si stěžovat. ( ktomu mohu jen dodat jak se projevoval u vás projevoval se i u nás a když si nikdo nestěžoval u vás, jak by mohl u nás)
souč A- KS jsou sdružením samostatných sborů a skutečně až na vyjímky nemůže
nikdo do místních sborů mluvit. Já s tím nesouhlasím, byl jsem jeden z těch,
kteří doporučovali změnu, ale neúspěšně. KS takhle fungují, mají takové
stanovy a většina to tak chce mít.
souč B -KS je svazek samostatných sborů a je potřeba přijmout fakt, který je
pro lidi z vnějšku těžko pochopitelný, že pod pojmem KS v ČR působí i
sbory, s jejichž sborovou praxí bychom jako KS Praha raději nechtěli
mít nic společného.
To jsou hezká slova, že? Skoro bych řek, že všichni jsou proti ale ten jeden, co byl demokraticky proti vyhrál.
Takže k add 2 -- Já nechci aby se za mně někdo stavěl já chtěl jen ukázat na systému kterým jsem prošel, že není na ochranu práva i když tak z velmi veliké dálky možná vypadá. A i když je to systém vytvořený panem vedoucím, že nebyl vymyšlen k fungování alébrž k jako vnější kulisa , že je vše biblické a v pořádku. Je to o tom, že ten kdo se tímto systémem ohání (systémem autorit které by to právo měli zajišťovat) ho defacto nedodržuje, protže on ho z pozice svého systému nikdy nehodlá použít. A to z jednoduchého důvodu, že se k tomu nikdo nedostane protože je dřív vykopnut a dovolávej se práva jako někdo na něhož se cosi nakydalo a je už mimo rámec. Hlavní pes je totiž totálně zabagrovanej v tom, že po zákonech a právech se sháníš teprve když se ti přihodí, že se tobě nebo někomu hodně blízkému něco ne moc košer přihodí (u lidí s podřízeneckým vztahem to nefunguje proto se nikdo neozývá). A teď bych použil Karáskovo:pak teprve poznáš ďábla v hlavě se ti rozsvítí.....(sejnou). No a u mě jde jen o to, že jsem to chtěl celý projít protže se mi to zdálo hnutý od začátku. No apředstav si, že jsem zjistil, že je to hnutý. A to je všechno.
Add --3 Pastorálka je od slova pastor a já jsem nikdy ani koutkem ucha nezaslech, že bych tam mohl taky. Já řadovej Vont a do Vontský rady. To bych si připadal jak červenáček a představa, že by nikdo na tý Vontský radě neřek jé to sme rádi, že tě vidíme proč sem nezajdeš častějc místo toho vola od vás, co nás tu furt masíruje. To by mi ovšem stouplo sebevědomí, kdyby to ale nikdo neřek mohlo by dojít později ve sboru k otázce: Cos tam dělal ? O co ti šlo ? Kdo ti to poradil ? No a to bych nebyl už ani červenáček to už bych byl Bóža Krupička kontra obecní Franta Macíř. Dlužno podotkonut, že Boža měl Rychlý Šípy a já jen pomalou možnost pozdní reakce.
Tak to by snad stačilo a nevracej mě už do hry leze mito krkem (a to ven). čus
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 23:10:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji za odpověď. Na to, že s tebou není řeč, je dost obsažná a důvěryhodná.
Zároveň mi ale potvrzuje to, že není a nebylo radno se vám do toho míchat.
Olin |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mlu (Skóre: 1) Vložil: Farel v Úterý, 04. prosinec 2007 @ 18:36:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já jsem tvé otázky nezaregistroval ale tuším, že jsi někde interpeloval, že ti není odpovězeno tak jsem se snažil odpovědět. To že jsou odpovědi delší než otázky. To holt tak někdy bývá když chceš popsat o co jde. Popisovaná problematika se jeví vždy plochou pokud na ní člověk není účasten jakmile je do ní zapojen začína košatět. Jinak jsem už popsal co se dalo a i když je téma skoro nevyčerpatelné myslím,že už jsem řekl dost. Navíc je to téma únavné až blbé (kdo se asi ozve teď) a já nechci lidem kazit vánoce. čus Joe
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III - Bitvy 5. Anonymně mluvit nebo veř (Skóre: 1) Vložil: aviaf v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 03:41:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek | Ja ti ted moc nerozumim. Jak aspiruju na charose tim, ze me zajimaj detaily? Proc se domnivas, ze nemam nejake hlubs zakotveni? Zrovna v pripade liberecke JB mam do ceho ty detaily zakotvit, protoze z Liberce jsem, Evalda Ruckeho i Petra Kasneho jsem slysel na vlastni usi kazat a vim, co se po meste tak trochu vo nich povida. A 25 z 60 mi nepripada malo, ani si nevzpominam, ze bych kdy neco na tento zpusob naznacoval...
A.
|
]
|
|
|
|